تمامی محورهای خوزستان باز هستند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:با وحود بارندگی ۲ روز گذشته تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است.مرتضی بهداروندی اظهار کرد:با ورود سامانه بارشی به این استان از پنجشنبه گذشته تاکنون شاهد بارش باران و برف در محورهای استان هستیم. وی با اشاره به […]

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:با وحود بارندگی ۲ روز گذشته تمامی محورهای استان باز بوده و تردد در آنها برقرار است.مرتضی بهداروندی اظهار کرد:با ورود سامانه بارشی به این استان از پنجشنبه گذشته تاکنون شاهد بارش باران و برف در محورهای استان هستیم.

وی با اشاره به فعالیت ۳۴ گشت راهداری زمستانه در محورهای استان افزود: با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای تنگه چویل باغملک و اندیمشک – پل زال انجام و از انسداد مسیر جلوگیری به عمل آمد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از مسافران خواست از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه ‌های استان مطلع شوند.

۱۸۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک، نیمه سنگین و سنگین در قالب ۳۳ گروه با ۳۶۰ نیروی راهدار برای طرح راهداری زمستان امسال در این استان در وضعیت آماده باش بسر می برند.

خوزستان دارای ۱۸ هزارو ۵۵۸ کیلومتر راه است که از این میان ۱۲ هزار و ۴۲۲ کیلومتر راه روستایی است.