اغلب نقاط خوزستان بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود. محمد سبزه زاری در گفت‌وگویی بیان کرد: از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به خوزستان تا اوایل روز یکشنبه بارش […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اوایل روز یکشنبه آینده بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگویی بیان کرد: از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به خوزستان تا اوایل روز یکشنبه بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق، وزش بادهای متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای در اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان اضافه کرد: همچنین بر اثر این سامانه در مناطق مستعد ریزش تگرگ و بارش برف در ارتفاعات استان پیش بینی می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به پتانسیل بارشی مناسب این سامانه و تقویت بارش‌ها از اواسط وقت روز جمعه تا اواخر وقت روز شنبه لازم است طبق هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۴۶ و هشدار دریایی سطح نارنجی شماره ۶ این اداره کل در خصوص خطرات ناشی از این سامانه توجه و تمهیدات لازم انجام شود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: در این ایام شمال خلیج فارس مواج و طوفانی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته گتوند با ۲۶.۵ و ایذه با ۳.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط در خوزستان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۲۵.۱ و حداقل به ۹ درجه سانتیگراد رسیده است