پلیس ناجی جان یک دختر جوان در اهواز شد

پلیس ناجی جان یک دختر جوان در اهواز شد.فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: با اقدام سریع ماموران پلیس دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی ” در بیان جزئیات این خبر گفت: روز گذشته تعدادی از شهروندان به ماموران انتظامی یگان امداد مستقر در […]

پلیس ناجی جان یک دختر جوان در اهواز شد.فرمانده انتظامی شهرستان اهواز گفت: با اقدام سریع ماموران پلیس دختر جوان از غرق شدن در آب نجات یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “حسین زلقی ” در بیان جزئیات این خبر گفت: روز گذشته تعدادی از شهروندان به ماموران انتظامی یگان امداد مستقر در سه راه آزادگان مراجعه و اعلام داشتند دختری جوان از روی پل نادری خود را به درون آب انداخته است.

وی افزود: ماموران پلیس در اقدامی سریع به همراه نیروهای امدادی سوار بر قایق شده و نسبت به پیدا کردن و نجات جان دختر اقدام و دختر را از آب بیرون کشیدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: با اقدام سریع ماموران انتظامی یگان امداد این دختر جوان به خانواده‌اش تحویل داده شد.سرهنگ زلقی در پایان اظهار داشت: پلیس خدمتگزار مردم است و با تمام وجود از جان، مال و ناموس مردم دفاع می‌کند.