معاون عمرانی استاندار خوزستان در پیامی ۲۶ آذرماه بزرگداشت روز حمل و نقل را تبریک گفت

معاون عمرانی استاندار خوزستان در پیامی ۲۶ آذرماه بزرگداشت روز حمل و نقل را تبریک گفت . خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان با صدور پیامی ۲۶ آذرماه بزرگداشت روز حمل و نقل را تبریک گفت.پیام وی به شرح ذیل می‌باشد: روز ۲۶ آذر از شمار روز های افتخار آفرینی است که با فرمان تاریخی حضرت […]

معاون عمرانی استاندار خوزستان در پیامی ۲۶ آذرماه بزرگداشت روز حمل و نقل را تبریک گفت . خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان با صدور پیامی ۲۶ آذرماه بزرگداشت روز حمل و نقل را تبریک گفت.پیام وی به شرح ذیل می‌باشد:

روز ۲۶ آذر از شمار روز های افتخار آفرینی است که با فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۲ شمسی در بحبوحه جنگ تحمیلی در دوران دفاع مقدس تحول شگرفی در صنعت حمل و نقل کشور پدید آورد وچهارده سال پس از فرمان تاریخی حضرت امام (ره) به پاس خدمات طاقت فرسای ناوگان خستگی ناپذیر حمل و نقل کشور، و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه، با نقش و جایگاه اساسی بخش حمل و نقل در اقتصاد ایران زمین، به عنوان «روز حمل و نقل»انتخاب شده است.

صنعت حمل ونقل به عنوان یکی از پایه های اقتصاد و آبادانی در جامعه امروز مورد توجه برنامه ریزان کلان کشور قرار داشته است به همین مناسبت همه ساله چنین روزی به عنوان روز حمل ونقل گرامی داشته می شود .بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران در حوزه حمل و نقل می باشد .

فرارسیدن بیست وششم آذر که یادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و تلاش فعالان این عرصه برای کسب عزت و پیشرفت کشور عزیزمان ایران اسلامی می‌باشد و به نام روز حمل و نقل و رانندگان، آراسته گشته است به حضور تمامی فعالان گرانقدر این حوزه و رانندگان شریف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیداست، در پرتو الطاف بیکران الهی در عرصه‌های مختلف اجتماعی و تقویت و تحکیم اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موید و منصور باشید.