آیت‌ الله حیدری: نور قرآن، در مکتب اهل بیت تجلی پیدا می کند

آیت‌الله حیدری: نور قرآن، در مکتب اهل بیت تجلی پیدا میکند.مراسم افتتاحیه دارالقرآن مرحوم حاج اسماعیل گمرابی با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، معاونین، مدرسین و جمعی از دانش‌آموزان سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ […]

آیت‌الله حیدری: نور قرآن، در مکتب اهل بیت تجلی پیدا میکند.مراسم افتتاحیه دارالقرآن مرحوم حاج اسماعیل گمرابی با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، مسعود حمیدی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز، معاونین، مدرسین و جمعی از دانش‌آموزان سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ در دارالقرآن گمراوی واقع در محله مجاهد اهواز برگزار شد.

آیت‌الله حیدری ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری فاطمیه با اشاره به آیاتی از قرآن کریم و احادیث پیامبر اکرم(ص) بیان داشت: قرآن نوری است که خداوند جهت نورانی کردن زندگی انسان نازل کرده است. نور قرآن بصیرت آفرین است و شخصی که دارای بصیرت باشد قدرت تمییز بین خیر و شر را دارد، با بصیرت و نور قرآن حرکت میکند و سعادت و حیات معنوی خود را تضمین میکند.

وی در ادامه افزود: نور قرآن، فقط در متکب اهل بیت تجلی میابد و نورانی بخش خواهد بود. اشخاصی که مانند وهابیون میخواهند از طریق غیر اهل بیت به نور قرآن دست یابند و همان گونه که دلشان میخواهد آنرا تفسیر کنند، مسیرشان به گمراهی و ظلمت ختم میشود.

نماینده مردم خوزستان در پایان ضمن قدر دانی از خانواده گمراوی، مسئولین دست اندر کار و خیرین گفت: عمل این خانواده مبنی بر تبدیل میراث مرحوم به دار القرآن، میتواند الگویی برای دیگران باشد.