سایه سنگین مخبر در ماجرای انتخاب استاندار جدید خوزستان

سایه سنگین مخبر در ماجرای انتخاب استاندار جدید خوزستان/ مبادا اختلافات سیاسی مخبر با برخی چهره ها مانع از پیشبرد برنامه های دولت در خوزستان شود. بیش از ۶ ماه است که پیش بینی ها از انتخاب استاندار جدید برای خوزستان حکایت دارد اما تاکنون به دلایل مختلف از جمله حادثه متروپل و یا اغتشاشات، […]

سایه سنگین مخبر در ماجرای انتخاب استاندار جدید خوزستان/ مبادا اختلافات سیاسی مخبر با برخی چهره ها مانع از پیشبرد برنامه های دولت در خوزستان شود. بیش از ۶ ماه است که پیش بینی ها از انتخاب استاندار جدید برای خوزستان حکایت دارد اما تاکنون به دلایل مختلف از جمله حادثه متروپل و یا اغتشاشات، تحقق این پیش بینی به تاخیر افتاده است.

در نهایت روز شنبه ۱۲ آذرماه علی بهادری سخنگوی دولت از برنامه دولت برای ۱۰ تغییر مدیریتی در سطوح ملی و استانی خبر داد که همراستا با شنیده ها، احتمال تغییر استاندار خوزستان را بیش از هر زمان دیگری تقویت کرده است.

اینکه گفته شده استاندار جدید خوزستان طی ۲ نوبت قرار بوده معرفی شود اما به دلیل اختلاف سیاسی مخبر معاون اول رئیس جمهور با گزینه نهایی ، معارفه این چهره نزدیک به وحیدی وزیر کشور در هاله ای از ابهام قرار دارد را می توان عاملی برای رکود بدنه اجرایی استان خوزستان دانست.

استاندار فعلی که همواره در انتظار اعلام پایان ماموریت خود در خوزستان از سوی رئیس جمهور و آماده خدمت در یکی از مجموعه های ملی است، عملا انجام امورات اجرایی را به برگزاری چند جلسه کارشناسی در استانداری محدود کرده و تصمیم گیری های لازم را به دستگاه های اجرایی در پایتخت واگذار کرده است.

بنابراین، باید منتظر ماند و دید که آیا معاون اول رئیس جمهور برای معرفی گزینه نهایی استانداری خوزستان دست از اختلافات سیاسی خود با او برمی دارد یا نه. این در حالی است که شنیده ها از معرفی یکی از استانداران ادوار خوزستان بجای صادق خلیلیان حکایت دارد.