آیت‌الله حیدری در نشست بصیرتی دانشگاه ملاثانی : بسیج شایسته ترین نیرویی است که میتواند در اختیار امام زمان(عج) قرار بگیرد

آیت‌الله حیدری: بسیج شایسته ترین نیرویی است که میتواند در اختیار امام زمان(عج) قرار بگیرد . نشست بصیرتی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر فیاضی ریاست دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین علوی کیا رئیس نهاد رهبری […]

آیت‌الله حیدری: بسیج شایسته ترین نیرویی است که میتواند در اختیار امام زمان(عج) قرار بگیرد . نشست بصیرتی اساتید و کارکنان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان با حضور آیت‌الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر فیاضی ریاست دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین علوی کیا رئیس نهاد رهبری دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین دکتر میری، مدیر بسیج اساتید دانشگاه، اساتید و کارکنان بسیجی داشگاه یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی استان خوزستان برگزار شد.

آیت‌الله حیدری در ابتدای جلسه ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج بیان داشت: دستور تشکیل ارتش ۲۰ ملیونی از طرف امام خمینی(ره)، با توجه به آثاری که در این چند دهه در پی داشت، مسلما دستوری فراتر از یک تصمیم فردی است وحتما با عنایت حضرت ولیعصر(عج) بوده است.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه امام زمان(عج) هنگام قیام نیاز به ارتشی مکتبی، مومن، متدین و انقلابی برای حکومت بر کل جهان دارد گفت: بسیج در تمام ابعاد خود و با توجه به افتخاراتی که تا به حال آفریده، مطمئنا شایسته ترین نیرویی است که میتواند در اختیار امام زمان(عج) قرار بگیرد.

نماینده مردم خوزستان در خصوص اهداف امریکا و کشور‌های استکبار جهانی از اغتشاشات اخیر که سال گذشته و قبل از شهریور امسال طراحی و پی‌ریزی شده است، اظهار کرد: امریکا از این اغتشاشات ۴ هدف دارد که هدف اول این است که نفوذ ایران در منطقه را بکاهد چراکه ایران محور مقاومت منطقه است،هدف دوم تامین امنیت رژیم صهیونیستی، سوم تضعیف اقتدار نظامی ایران و چهارم از بین بردن اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران.

وی در ادامه افزود: با روی کار آمدن دولت سیزدهم، کارهایی توسط این دولت انجام شد که اگر به ثمر برسد، تمام نقشه های امریکا و غرب برای تضعیف اقتدار اقتصادی جمهوری اسلامی ایران خنثی و از بین میرود. لذا با احساس خطر از این جانب، به طراحی و اجرای فتنه اغتشاشات پرداختند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین گفت: فتنه‌گران و طراحان این اغتشاشات با تمرکز بر گسستهای اجتماعی، مذهبی، فرهنگی و قومیتی، میخواستند آنها را گسترش دهند و در نتیجه با ایجاد جنگ های داخلی، از ایران سوریه ای جدید بسازند. اما ملت ایران با حضور هوشمندانه و باشکوه آن نقشه را خنثی نمود.

وی در پایان گفت: تمرکز اصلی این فتنه روی فریب جوانان است لذا وظیفه ما، اساتید دانشگاه‌ها و معلمین، تبیین برای جوانان است تا فریب این حیله‌ها را نخورند.