تاکید استاندار خوزستان بر ساماندهی بیشتر پایانه برون استانی مرز شلمچه

استاندار خوزستان به منظور ساماندهی هر چه بیشتر پایانه مسافربری برون استانی مرز شلمچه و تسریع انتقال زوار بازگشته از عتبات عالیات به استان‌ها خود، از این پایانه و ایستگاه راه آهن مرز شلمچه بازدید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان شامگاه جمعه  با حضور در پایانه برون استانی مرز شلمچه […]

استاندار خوزستان به منظور ساماندهی هر چه بیشتر پایانه مسافربری برون استانی مرز شلمچه و تسریع انتقال زوار بازگشته از عتبات عالیات به استان‌ها خود، از این پایانه و ایستگاه راه آهن مرز شلمچه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان شامگاه جمعه  با حضور در پایانه برون استانی مرز شلمچه و ایستگاه راه آهن این مرز، ضمن بررسی روند انتقال زوار بازگشته از عتبات عالیات به اقصا نقاط کشور، بر ساماندهی هر چه بیشتر پایانه و کوتاه کردن مدت زمان حضور زوار در پایانه تاکید کرد.

خلیلیان در این بازدید ضمن بررسی قیمت‌ اتوبوس‌ها براساس نرخ مصوب، بر وجود اتوبوس کافی برای جابجایی مسافران به مقاصد مختلف کشور اشاره کرد.

وی همچنین در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن مرز شلمچه عنوان کرد: روزانه دوازده رام قطار از خرمشهر به مقصد تهران، ۲ رام قطار به مشهد، یک رام قطار به یزد و یک رام قطار به زاهدان حرکت می‌کند تا بخشی از زائران از این طریق  به نقاط مختلف کشور منتقل شوند.