تقدیر از نقش آفرینی مجموعه انتظامی در اربعین حسینی

تقدیر از نقش آفرینی مجموعه فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه از نقش آفرینی مجموعه انتظامی در خدمات رسانی مضاعف به زوار و همچنین روان‌سازی در عبور و خروج آنان تقدیر کرد. سردار “احمد خادم سیدالشهدا” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز شلمچه، ضمن تسلیت ایام اربعین سرور […]

تقدیر از نقش آفرینی مجموعه فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه از نقش آفرینی مجموعه انتظامی در خدمات رسانی مضاعف به زوار و همچنین روان‌سازی در عبور و خروج آنان تقدیر کرد.

سردار “احمد خادم سیدالشهدا” در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز شلمچه، ضمن تسلیت ایام اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدلله الحسین (ع) اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین حسینی با تعامل بسیار خوب سپاه، فراجا و ارتش بحمدلله تاکنون بسیار خوب برگزار شده است.

وی در ادامه از عملکرد فرماندهی انتظامی استان خوزستان در انتظام‌بخشی، تسهیل و تسریع سفر زائران اباعبدلله حسین (ع) تقدیر کرد و گفت: خدمت به زوار به صورت شبانه روز، اجری کمتر از زیارت کربلای معلی ندارد .

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا جنوب غرب کشور، افزود: با توجه به اینکه موج بازگشت زائران آغاز شده و تمهیدات و اقدامات موثری برای تسهیل تردد آنان برنامه‌ریزی و اجرایی شده تا انشاالله زوار به سلامتی به خانه‌هایشان برسند‌.

وی با اشاره به اینکه برای تسهیل و روان سازی تردد زائران راه جدیدی باز شده است، بیان داشت: با امکاناتی که سپاه پاسداران و مجموعه انتظامی پیش‌بینی کردند زئران به سمت شهرستان خرمشهر هدایت می‌شوند.

سردار “خادم سیدالشهدا ” تصریح کرد: در شهرستان‌های آبادان و اهواز تعداد ۳ فروند بالگرد اورژانس در صورت نیاز آماده امدادرسانی به زائران هستند.