گلپایگانی : خدمات رسانی صنعت نفت تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چذابه و شلمچه استمرار دارد

خدمات رسانی صنعت نفت تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چذابه و شلمچه استمرار دارد.دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: خدمات رسانی شرکت های نفتی عضو این ستاد تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چذابه و شلمچه استمرار خواهد داشت. به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری […]

خدمات رسانی صنعت نفت تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چذابه و شلمچه استمرار دارد.دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در جنوب گفت: خدمات رسانی شرکت های نفتی عضو این ستاد تا ورود آخرین زائران اربعین حسینی از طریق مرز چذابه و شلمچه استمرار خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران دکتر حمید رضا گلپایگانی در حاشیه بازدید از نحوه و کیفیت خدمات رسانی به زائران حسینی در مرز چذابه و شلمچه ، افزود: در راستای همکاری و همیاری با ستاد اربعین استان خوزستان، مقرر شد فعالیت های ستاد اربعین صنعت نفت تا زمانی که ضرورت داشته باشد، تداوم یابد.

وی اظهار کرد: بخشی از خدمات این ستاد در موکب شهید تندگویان ارائه می شود و شرکت های ملی مناطق نفتخیز جنوب، حوزه مقاومت بسیج شهید تند گویان وزارت نفت، ملی حفاری، مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و شرکت اروندان در شلمچه و شرکت مهندسی و توسعه نفت در مهران هر کدام براساس امکانات و شرایط خود ، بخشی از خدمات را در زمینه تامین نیازهای ضروری، پشتیبانی و اختصاص امکانات رفاهی بر عهده گرفته اند که علاوه بر ملزومات پذیرایی و اسکان، تخصیص تعداد قابل توجهی اتوبوس برای شتاب بخشی در انتقال زائران از پایانه های مرزی می باشد‌.

گلپایگانی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد اربعین صنعت نفت و بسیج امکانات شرکت های پیش گفته در ارتباط با ایجاد زیر ساخت ها از جمله محل اسکان، پذیرایی (صبحانه، ناهار ، شام‌) خدمات فرهنگی و فوریت های پزشکی گفت: افزون بر این خدمات هم‌اکنون در ارتباط با جابجایی زوار و شتاب بخشی در انتقال آنها نیز بخش عمده ای ناوگان ترابری شرکت ها به این امر اختصاص یافته است.

دبیر ستاد اربعین صنعت نفت
در جنوب و مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: در بازدید از موکب و تمهیدات بکارگرفته شده در جهت رفاه حال زائران، خدمات پزشکی ، غرفه های فرهنگی، کودکان و….در نشست با دست اندرکاران اقدامات صورت گرفته بررسی و درباره برنامه های آتی در جهت افزایش سطح کیفی خدمات تبادل نظر به عمل ِآمد‌

گلپایگانی همچنین در موکب شهید تندگویان با سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر ( عج) استان خوزستان و سرهنگ باقری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان (‌وزارت نفت _ جنوب) و مسئولان شرکت درباره کمیت و کیفیت خدمات و اقدامات جاری به منظور رفاه و آسایش زائران و رضایتمندی آنان گفت و گو کرد‌

دبیر ستاد اربعین صنعت نفت در این بازدید با شبکه تلویزیونی الاهواز نیز در ارتباط با عملکرد این ستاد در ایجاد زیرساخت ها، استراحتگاه ، توقفگاه، بکارگیری سامانه های سرمایشی و مه پاش، خدمات غذایی، فوریت های پزشکی، برنامه های فرهنگی و …. توضیح داد‌‌.

وی در ادامه ضمن بازدید از چند موکب که توسط عاشقان سید الشهدا علیه السلام ایجاد شده اند با پزشکان و کادر درمانی مستقر در کاروان سلامت امدادگران قرارگاه جهادی انقلاب اسلامی که داوطلبانه برآی خدمت به زائران به نقطه صفر مرزی آمده اند، دیدار و از خدمات شبانه روزی آنان در خدمت به زائران قدردانی نمود.
کانکس های محل اقامت و طبابت، تجهیزات پزشکی و داروهایی که برای بیماران تجویز می شود از سوی شرکت ملی حفاری ایران تامین گردیده است.

گلپایگانی همچنین با مهندس خانچی معاون عمرانی استانداری خوزستان در رابطه با فعالیت های صنعت نفت پیرامون تامین امکانات مورد نیاز زائران اربعین حسینی در پایانه مرزی چذابه دیدار و گفت و گو کرد.