سرهنگ دولتشاهی : زائران قبل از بازگشت در مواکب استراحت کنند

زائران قبل از بازگشت در مواکب استراحت کنند. رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند و قبل از بازگشت در مواکب استراحت کافی داشته باشند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز شلمچه، سرهنگ “رضا دولتشاهی” در تشریح این خبر اظهار کرد: در دو سه روز […]

زائران قبل از بازگشت در مواکب استراحت کنند. رئیس پلیس راه استان خوزستان گفت: زائران برای بازگشت به شهرهای خود عجله نکنند و قبل از بازگشت در مواکب استراحت کافی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس مستقر در مرز شلمچه، سرهنگ “رضا دولتشاهی” در تشریح این خبر اظهار کرد: در دو سه روز اخیر شاهد افزایش بازگشت زائران اربعین حسینی از کربلای معلی هستیم.وی افزود: به همین دلیل ترافیک در جاده‌های خوزستان به سمت سایر استان‌ها پرحجم، اما روان است و گره ترافیکی و مشکلی در تردد در محور‌های استان وجود ندارد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان از زائران عتبات غالیات خواست: برای بازگشت به شهر‌ها خود عجله نکنند و پس از استراحت کافی در مواکب مستقر در مرز‌های شلمچه و چذابه به مسیر خود ادامه دهند.سرهنگ دولتشاهی تصریح کرد: زائران مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد بروز حوادث تلخ و ناگوار نباشیم و به سلامت به مقصد برسند.