استاندار خوزستان : زائران از حرکت به سمت مرزهای چذابه  و شلمچه خودداری کنند

زائران از حرکت به سمت مرزهای چذابه  و شلمچه خودداری کنند. استاندار خوزستان گفت:  زائران عزیز تا اطلاع بعدی اکیدا از حرکت به سمت مرزهای شلمچه و چذابه خودداری کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان روز جمعه در حاشیه  بازدید از مرز چذابه اعلام کرد: با توجه به نبود وسایل حمل […]

زائران از حرکت به سمت مرزهای چذابه  و شلمچه خودداری کنند. استاندار خوزستان گفت:  زائران عزیز تا اطلاع بعدی اکیدا از حرکت به سمت مرزهای شلمچه و چذابه خودداری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان صادق خلیلیان روز جمعه در حاشیه  بازدید از مرز چذابه اعلام کرد: با توجه به نبود وسایل حمل و نقل در مرز عراق و  به منظور جلوگیری از سرگردانی زائران حسینی، مرزهای چذابه و شلمچه در خوزستان مسدود هستند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه زائران از مراجعه به مرزها خودداری کنند بیان کرد: پیگیرهای لازم در جهت تسهیل تردد زائران در حال انجام است.گفتنی است استاندار خوزستان روز گذشته نیز  به منظور بررسی تمهیدات مورد نیاز زائران حسینی، در مرز شلمچه عراق حاضر شد و ضمن بازدید مرز، با مسئولان عراقی پیرامون تسهیل در تردد زائران گفتگو کرد. همچنین وزیر کشور نیز با همتای عراقی خود در این زمینه دیدار کرد.

معاون اول رییس جمهور نیز دیروز به همراه استاندار خوزستان در جریان آخرین وضعیت تردد زائران در مرز شلمچه قرار گرفت.