خوزستان تا جمعه شرجی است

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم شرجی همراه با غبار صبحگاهی در سطح استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: جریانات جنوبی و مرطوب تا روز جمعه همچنان برای قسمت‌های ساحلی، جنوبی و مرکزی سبب افزایش رطوبت و شرجی همراه با غبار صبحگاهی و یا مه رقیق در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی و با شدت […]

مدیرکل هواشناسی خوزستان از تداوم شرجی همراه با غبار صبحگاهی در سطح استان خبر داد.محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: جریانات جنوبی و مرطوب تا روز جمعه همچنان برای قسمت‌های ساحلی، جنوبی و مرکزی سبب افزایش رطوبت و شرجی همراه با غبار صبحگاهی و یا مه رقیق در مناطق جنوبی و مرکزی و غربی و با شدت کمتر در بقیه نقاط استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: تا روز جمعه به ویژه در بعد از ظهر امروز تا اواخر پنجشنبه به دلیل شاخص‌های بالای ناپایداری احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و وزش تندبادهای لحظه‌ای به ویژه در مناطق شرقی، شمال شرقی و با شدت کمتر در بقیه مناطق و احتمال وقوع تندبادهای لحظه‌ای و گرد و خاک موقت به ویژه در مناطق جنوب غربی و جنوبی و مرکزی و با شدت کمتر در مناطق شرقی و جنوب شرقی استان خوزستان وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته آبادان و بستان ۴۶.۵ و ایذه با ۲۱.۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۴۵.۹ و ۳۲ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.وی افزود: وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده کربلا صاف همراه با وزش باد و حداکثر دمای ۴۶ و حداقل دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است. وضعیت جوی ۲۴ ساعت آینده نجف صاف نیز همراه با وزش باد و حداکثر دمای ۴۶ و حداقل دمای ۳۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.