مرزهای شلمچه و چذابه برای زائران باز شدند

مرزهای شلمچه و چذابه برای زائران باز شدند. فرمانده انتظامی استان از بازگشایی مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده مرزهای شلمچه و چذابه برای تردد زائران اربعین حسینی فراهم شد و بحمدلله هم‌اکنون تردد روان است. […]

مرزهای شلمچه و چذابه برای زائران باز شدند. فرمانده انتظامی استان از بازگشایی مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده مرزهای شلمچه و چذابه برای تردد زائران اربعین حسینی فراهم شد و بحمدلله هم‌اکنون تردد روان است.

وی افزود: با برنامه ریزی‌ و تمهیدات صورت گرفته زائران بدون هیچ گونه مشکلی راهی عتبات عالیات خواهند شد.فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: مجموعه انتظامی با تمام توان آماده خدمتگزاری به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر رفت و برگشت است.

سردار صالحی با اشاره به اینکه خادم زائر حسینی بودن یک افتخار برای مجموعه انتظامی است، بیان داشت: پیام اربعین حسینی فضیلت و رحمت خداوند برای بشریت و مسلمانان است و هر چه با عظمت تر برگزار شود موجب پیوند ملت‌ها و دل‌ها خواهد شد.