آیت الله حیدری: مشکل بیکاری جوانان خوزستانی کارد را به استخوان رسانده است

آیت الله حیدری: مشکل بیکاری جوانان خوزستانی کارد را به استخوان رسانده است. مدیران جدید، انقلابی و متعهد، بومی‌گزینی را در دستورکار دارند. مراسم افتتاح و بهره برداری از ۲۶ طرح برق رسانی به مناسبت هفته دولت در اهواز با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عبدالله سیفی، […]

آیت الله حیدری: مشکل بیکاری جوانان خوزستانی کارد را به استخوان رسانده است. مدیران جدید، انقلابی و متعهد، بومی‌گزینی را در دستورکار دارند. مراسم افتتاح و بهره برداری از ۲۶ طرح برق رسانی به مناسبت هفته دولت در اهواز با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، عبدالله سیفی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، عبدالله عذاری اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت اروندان، علی خدری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان، عبدالحمید عباس شیاری، مدیر شرکت توزیع نیروی برق اهواز،کارکنان این شرکت ها و جمعی از اهالی روستاهای منطقه اسماعیلیه اهواز بعدازظهر دوشنبه ۷ شهریور،  در مسجد صاحب الزمان(عج) روستای مگطوع برگزار شد.

آیت الله حیدری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اولین هفته‌دولت در دولت سیزدهم، از مدیران شرکت های توزیع برق استان خوزستان و نفت و گاز اروندان جهت انجام و بهره برداری از پروژه های تقویت فشار برق روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز و به حداقل رساندن مشکلات برقی و آبی این مناطق تشکر کرد و گفت: خوزستان علیرغم اینکه بیشترین تعداد رودخانه‌های کشور را در خود جای داده است اما باز هم مردم آن از مشکلات بی‌آبی رنج میبرند که این نتیجه سیاست‌های غلط وزارت نیرو در دولت های گذشته است، بحمدالله و با رهنمودهای مقام معظم رهبری(مد) مبنی بر انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی، دیگر بهانه ای برای انتقال آب از سرشاخه های کارون نمی‌ماند.

نماینده مردم خوزستان در ادامه گفت: مردم خوزستان علاو بر مشکلات آبی و برقی، مشکل دیگری هم دارد و آن بیکاری است که کارد را به استخوان رسانده است. تنها راه حل این مشکل، نگاه ویژه به این استان از جهت استخدام و انتصاب نیروهای بومی است، خوزستان مطمئنا آنقدر پتانسیل دارد که مشکل بیکاری تمام جوانان آن حل شود.

آیت الله حیدری ادامه داد: البته اکنون با ورود مدیران جدید متعهد، انقلابی و بومی، روند استخدام ها و انتصابات بهتر شده و فقط نیروهای بومی به استخدام شرکت‌های بزرگ استان درمی‌آیند

وی افزود: اینکه عزیزان پیگیر ثبت خوزستان به عنوان پایتخت مواکب کشور هستند کاملا درست است و بی‌شک خوزستان با هزاران حسینیه و موکبی که دارد باید پایتخت مواکب کشور نام بگیرد. آنقدر حسینیه در خوزستان وجود دارد که شاید چند ده برابر مساجد، حسینیه ثبت شده و غیر ثبت شده باشند.