معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز خبر داد:

مسابقه فولاد – تراکتور سازی با حضور تماشاگر تا سقف ۳۰ درصد ظرفیت ورزشگاه

معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: مسابقه بین تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران با حضور تماشاگران و حداکثر تا سقف ۳۰درصد ظرفیت ورزشگاه شهدای فولاد (فولادآرنا) برگزار می شود. سید مجید صالحی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقه ساعت ۲۱:۳۰ […]

معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: مسابقه بین تیم های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر فوتبال ایران با حضور تماشاگران و حداکثر تا سقف ۳۰درصد ظرفیت ورزشگاه شهدای فولاد (فولادآرنا) برگزار می شود.

سید مجید صالحی چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این مسابقه ساعت ۲۱:۳۰ روز جمعه چهارم شهریور به میزبانی فولاد خوزستان برگزار می شود، افزود: در جلسه هماهنگی در فرمانداری اهواز برای برگزاری این مسابقه، بر اتخاذ تدابیر لازم به منظور حضور دستگاه های خدماتی و امدادی و برگزاری شایسته مسابقه تاکید شد.

وی ادامه داد: این مسابقه در هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران با حضور تماشاگران و حداکثر ۳۰ درصد ظرفیت با رعایت پروتکل های بهداشتی به میزبانی فولاد خوزستان برگزار می شود.معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز در پایان گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری یک مسابقه با کیفیت با همکاری ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی اندیشیده شده است و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.