سردار صالحی خبر داد ؛ باند سارقان مغازه و اماکن در اهواز متلاشی شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مغازه، اماکن خصوصی و عمومی با ۶۷ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان اهواز، موضوع به […]

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری اعضای باند سارقان مغازه، اماکن خصوصی و عمومی با ۶۷ فقره سرقت در شهرستان اهواز خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و عمومی در سطح شهرستان اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پایگاه شرق با بررسی محل وقوع سرقت‌ها و کار اطلاعاتی اعضای باند ۴ نفره سارقان حرفه‌ای به سرکردگی فردی سابقه‌دار را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان تعداد زیادی کولر گازی پنجره‌ای، موتور کولرهای اسپلیت، دستگاه‌های دی وی آر دوربین‌های مداربسته، ۵ دستگاه تلویزیون و لوازم بهداشتی و آرایشی سرقتی کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات بعمل آمده با توجه به مستندات متقن پلیس به ۶۷ فقره سرقت مغازه، اماکن خصوصی و عمومی اعتراف کردند.

سردار صالحی با بیان اینکه صحنه‌های سرقت با حضور مالباختگان بازسازی شدند، تاکید کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت به شدت برخورد می کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.