توصیه های پلیس خوزستان به زائرین حسینی

سرهنگ “حکیم عبداللهی” معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان توصیه های را به زائران اباعبدالله الحسین (ع) درهمایش عظیم وباشکوه اربعین داد. زائران عزیز آیا میدانید؟ دارو های کدئین دار و روانگردان در برخی کشورهای عربی ارجمله عراق در حکم مواد مخدر بوده ومجازات دستگیری وحبس را در پی دارد.اقدام پلیس برای بازدید […]

سرهنگ “حکیم عبداللهی” معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان توصیه های را به زائران اباعبدالله الحسین (ع) درهمایش عظیم وباشکوه اربعین داد.

زائران عزیز آیا میدانید؟

دارو های کدئین دار و روانگردان در برخی کشورهای عربی ارجمله عراق در حکم مواد مخدر بوده ومجازات دستگیری وحبس را در پی دارد.اقدام پلیس برای بازدید از وسایل شخصی خود را وظیفه ای در راستای برقراری نظم وامنیت عمومی قلمداد کنید.

استفاده از پارکینگ های تعیین شده مهم ترین راهکار پیشگیری از سرقت خودرو در شهرهای مرزی است.حرکت به سوی مرز به قصد خروج از کشور بدون گذرنامه، موجب اتلاف وقت، استقبال از خطر وزمینه ساز مشکلات قانونی است.

هموطنان گرامی :

همراه داشتن گذرنامه معتبر توسط اتباع ایرانی وخارجی، برای خروج از مبادی مرزی الزامی است.در صورت گم شدن و جدا شدن از بستگان در حین سفر به کنسولگری ایران در عراق مراجعه نمایید.