ادیانی : نسخه تعالی بخش این کشور تنها و تنها در راه امام و شهیدان است

نسخه تعالی بخش این کشور تنها و تنها در راه امام و شهیدان است/ درس شهیدان درس ایستادگی، مقاومت، آزادگی، استقلال و آزادی خواهی است. رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در اولین یادواره شهدای شهرستان باغملک اظهار داشت: نسخه تعالی بخش این کشور تنها و تنها در راه امام و شهیدان است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

نسخه تعالی بخش این کشور تنها و تنها در راه امام و شهیدان است/ درس شهیدان درس ایستادگی، مقاومت، آزادگی، استقلال و آزادی خواهی است. رئیس عقیدتی سیاسی فراجا در اولین یادواره شهدای شهرستان باغملک اظهار داشت: نسخه تعالی بخش این کشور تنها و تنها در راه امام و شهیدان است.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین “سیدعلیرضا ادیانی” در مراسم اولین یادواره شهدای انتظامی شهرستان باغملک گفت: از اینکه توفیق پیدا کردم در اولین یادواره شهدای گرانقدر شهرستان باغملک در جمع شما مردم شریف، مومن و انقلابی که به پاس تکریم شهدای عزیزتان در این محفل نورانی گرد هم آمدید، شکر گذارم.

وی با اشاره به برگزاری باشکوه اولین یادواره شهدای شهرستان باغملک، اظهار داشت: از دست اندرکاران برگزاری این یادواره بویژه سردار “صالحی” فرمانده انتظامی خوزستان و مجموعه عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان تقدیر و تشکر می‌کنم.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به آیه (وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ)، نگوید شهدا مرده‌اند بلکه زنده ای هستند که می‌توانند بعد از سال های متمادی منشا حرکت، تحول و اجتماعی باشکوه و منشا یاد و نام و ذکر پروردگار متعال بشوند، اظهار داشت: این اجتماع یک نمونه از آن گردهمایی است که یاد خدا و فضائل شهدای والامقام بیان می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به اینکه همه شهیدان شهدای هشت سال، انقلاب اسلامی، مدافع حرم و شهدای عرصه نظم و امنیت در یک جبهه هستند، گفت: همه برای اعتلا و حاکمیت دین و ارزش‌های اسلامی جان خود را به خداوند متعال تقدیم کردند.

وی با بیان اینکه ارزش‌های والای اسلامی و انسانی این اجتماع و یادواره‌ها باید ما را به اهداف، راه و مقصد این شهیدان و آن چیزی که جان خودشان را برای آن دادند بیش از گذشته استقامت بر راه آنها، ما را مقاوم‌تر کند، تصریح کرد: این خون شهیدان است که با همه دشمنی دشمنان از روز نخست پیروزی انقلاب تا به امروز در همه تهدیدات، این ملت را به یک ملت مقاوم تبدیل کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی هدف شهدا را حاکمیت اسلام و قرآن، عدالت، انسانیت، رفع ظلم، تبعیض و فساد دانست و گفت: این ارزش‌ها بود که شهدای ما برای عزت، آبادانی و استقلال این کشور جانشان را فدا کردن.

وی عنوان داشت: درس شهیدان درس ایستادگی، مقاومت، آزادگی، استقلال و آزادی خواهی است و بدانید که نسخه تعالی بخش این کشور تنها و تنها در راه امام و شهیدان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با بیان اینکه یادواره شهیدان یک نمونه اعلا و مصداق بارز جهاد تبیین در برابر تهاجم دشمن است، گفت: من از حضور یایک شما تقدیر و تشکر می‌کنم.حجت الاسلام و المسلمین ادیانی بیان داشت: برحسب وظیفه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به بنده فرمودند سلام خالصانه ایشان را به محضر یکایک خانواده شهیدان ابلاغ می‌کنم.