رئیس جدید بیمارستان گلستان اهواز معارفه شد

رئیس جدید بیمارستان گلستان اهواز معارفه شد.دکتر داود شلیل احمدی سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز در مراسم معارفه خود پس از خوش آمدگویی و خیرمقدم خدمت مهمانان مراسم، سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: خدمت در عرصه آموزش، بهداشت و درمان رسالتی ارزشمند و عظیم است و لذا هر فردی که در […]

رئیس جدید بیمارستان گلستان اهواز معارفه شد.دکتر داود شلیل احمدی سرپرست مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی گلستان اهواز در مراسم معارفه خود پس از خوش آمدگویی و خیرمقدم خدمت مهمانان مراسم، سخنان خود را اینگونه آغاز کرد:

خدمت در عرصه آموزش، بهداشت و درمان رسالتی ارزشمند و عظیم است و لذا هر فردی که در این حوزه خدمت می کند، هدف و آرمانی معنوی را پیش روی خود قرار داده است.پست ها و مسئولیت ها همواره گذرا بوده و دست به دست می شوند اما باید از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم به بهترین وجه ممکن استفاده نماییم.

همه ما یک هدف و آرمان واحد به نام خدمت به مردم را دنبال می کنیم و این جابجایی ها فقط در راستای مضاعف نمودن انرژی و توان افراد در سمت های مختلف است. تقدیر و تشکر دارم از خدمات ارزشمند جناب آقای دکتر معزی به عنوان رییس پیشین بیمارستان، برای این دوست و همکار برزگوار، سالم و توانمند آرزوی موفقیت، سلامتی و سربلندی دارم.

ضمن تقدیر از اعتماد مسئولین دانشگاه به بنده در اعطای مسولیت بیمارستان ، همانطور که عرض کردم خدمت به مردم یکی از ارزش های حسنه ای است که در نظام اسلامی ما از اهمیت و اعتبار ویژه ای برخوردار است.بنابراین تمام تلاش خود را برای خدمت صادقانه به مردم و تحقق اهداف و برنامه های دانشگاه و حوزه درمان در این بیمارستان به کار خواهم بست.

مشورت و خرد جمعی یکی از اصول کاری بنده در سمت ریاست بیمارستان خواهد بود و قطعاً از توان تخصص و تجربه همکاران برای پیشبرد اهداف بیمارستان به بهترین وجه ممکن استفاده خواهم نمود.

باور دارم که مشکلات و نارسایی ها در سایه همکاری و تعامل قابل رفع خواهد بود،بیمارستان گلستان اهواز بعنوان بیمارستان اصلی استان و پیشانی دانشگاه در ارائه خدمات به مردم محسوب می گردد. با تلاش شبانه روزی و داشتن روحیه خدمتگزاری برای خدمت صادقانه و مسولانه به مردم گام برخواهیم داشت.

بیمارستان گلستان هم در بعد درمان و هم در بعد آموزش باید پیشرو باشد، تقویت حوزه آموزش به همان اندازه که درمان مهم است، اهمیت دارد زیرا آموزش دانشجویان برای آینده کشور عزیزمان سرمایه محسوب می شود.

در پایان بنده به تمام هم استانی های عزیز و محترم اطمینان میدهم که در اوایل مسئولیت خود، تمام قدرت و توانم را برای ارتقاء سطح ارائه خدمات و افزایش میزان رضایتمندی مراجعین بکارگیرم.