آیت الله حیدری :طرح‌های غلط انتقال کارون و دز به فلات مرکزی مانع اجرای طرح مقام معظم رهبری شده است

طرح‌های غلط انتقال از آب سرشاخه‌های کارون و دز به فلات مرکزی جلوی اجرای طرح مثمر مقام معظم رهبری را گرفته است. مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر هوشنگ محمدی سرپرست معاونت و […]

طرح‌های غلط انتقال از آب سرشاخه‌های کارون و دز به فلات مرکزی جلوی اجرای طرح مثمر مقام معظم رهبری را گرفته است. مراسم تودیع رئیس سابق و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دکتر هوشنگ محمدی سرپرست معاونت و توسعه منابع وزارت کشاورزی، موالی زاده، معاون استاندار خوزستان و کارکنان این سازمان، سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس مدیریت این سازمان برگزار شد.

آیت الله حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ضمن تقدیر از زحمات مدیر سابق و تبریک به مدیر جدید بیان داشت: خوزستان قلب کشاورزی کشور است و اگر طرح هوشمندانه ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری (مدظله) به خوبی اجرا شود، کشاورزی خوزستان می‌تواند ۲۵ درصد نیاز های کشور را تامین کند.ظرفیت های استان در این امر بی‌نظیر است و اگر در کنار مدیریت درست قراربگیرد معجزه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر تنها مشکل موجود بر سر راه اجرای طرح ۵۵۰ هزار هکتاری، کمبود آب است که این کمبود دو عامل دارد، اولی طبیعی است که در امر طبیعت هیچکس توانایی دخالت را ندارد، اما عامل دوم انسانی و حاصل برنامه ریزی غلط است که همان انتقال آب از سر شاخه های کارون به فلات مرکزی است. انشاءالله با عنایت رهبری و پیگیری مسئولین استان این مشکل هم رفع خواهد شد.

آیت الله حیدری از مدیر جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان خواست: در امر انتصابات و جذب، نیروهای مستعد و انقلابی بومی را در اولویت انتخاب خود قرار دهد.

در این جلسه از زحمات خدارحم امیری‌نژاد تجلیل شد و سیدرحمت اله پریچهر به عنوان مدیر جدید سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان معرفی شد.