تعویض بیش از ۶ هزار دستگاه کنتور معیوب در کلانشهر اهواز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت:۶ هزار و ۱۵۵ دستگاه کنتور معیوب در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و صیانت از حقوق شهروندی در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز شناسایی و تعویض شد. عبدالحمید عباس شیاری روز سه‌شنبه در گفت وگویی بیان کرد:شناسایی و تعویض کنتورهای معیوب و راکد طی برنامه ریزی سالانه، با […]

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت:۶ هزار و ۱۵۵ دستگاه کنتور معیوب در راستای حفظ حقوق مصرف کنندگان و صیانت از حقوق شهروندی در سطح شبکه برق کلانشهر اهواز شناسایی و تعویض شد.

عبدالحمید عباس شیاری روز سه‌شنبه در گفت وگویی بیان کرد:شناسایی و تعویض کنتورهای معیوب و راکد طی برنامه ریزی سالانه، با هدف صیانت از حقوق مصرف کنندگان و توزیع کننده صورت می‌گیرد که در این راستا این تعداد کنتور معیوب در تیر امسال از سطح شبکه برق کلانشهر اهواز شناسایی و تعویض شد.

وی گفت: ازمجموع کنتورهای تعویض شده تعداد ۵۸۱ دستگاه تبدیل آنالوگ به دیجیتال، تعداد یک هزار و ۱۵۳ دستگاه تعویض دیجیتال به دیجیتال و همچنین چهار هزارو ۴۲۱ دستگاه تبدیل به کنتور هوشمند است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: با توجه محدودیت ناشی از نبود توازن تولید و مصرف و گرمای شدید هوا از همشهریان تقاضا داریم نسبت به رعایت الگوی مصرف و به نظرات کارشناسان توجه و همکاری کنند.

به گزارش ایرنا در تیر امسال پنج هزار و ۱۲۳ کنتور هوشمند به منظور افزایش کنترل پذیری شبکه برق و اجرای طرح “فهام” برای مشترکان پرمصرف این کلانشهر نصب شده است.

شرکت توزیع برق اهواز دارای ۱۱ هزار کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف، ۱۶ هزار دستگاه ترانسفورماتور و ۶۱۰هزار مشترک فعال است.