اعضای هیات رئیسه شورای شهر اهواز در دومین سال فعالیت انتخاب شدند

در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر اهواز، سیاوش محمودی برای دومین سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اهواز انتخاب شد. در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۱۲ مردادماه) با موضوع تعیین هیات رئیسه در شورای شهر اهواز برگزار شد، سیاوش محمودی و سید محمدعلی پور موسوی به عنوان کاندیدای […]

در انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر اهواز، سیاوش محمودی برای دومین سال به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر اهواز انتخاب شد. در شصت و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۱۲ مردادماه) با موضوع تعیین هیات رئیسه در شورای شهر اهواز برگزار شد، سیاوش محمودی و سید محمدعلی پور موسوی به عنوان کاندیدای ریاست شورا و حجت‌الله زارع‌زاده به عنوان کاندیدای نایب رئیسی در دومین سال شورای ششم معرفی شدند.

پس از رأی‌گیری، سیاوش محمودی با کسب هشت رأی از مجموع ۱۳ رأی به عنوان رئیس شورای شهر اهواز انتخاب شد.حجت‌الله زارع‌زاده نیز با هشت رای به عنوان نایب رئیس شورا، حمید دغاغله با هشت رای به عنوان منشی اول و عادل شیشه‌گری با هشت رای به عنوان منشی دوم شورای ششم شهر اهواز شدند.علی مدد هاشم پور نیز با ۹ رای به عنوان خزانه‌دار انتخاب شد.