در نشست کمیسیون فرهنگی با حضور وزیر ورزش وجوانان اتفاق افتاد؛

انتقاد شدید نماینده اهواز از سجادی : وزیر ورزش به وعده هایش عمل نکرد

انتقاد شدید نماینده اهواز از وزیر ورزش جوانان/مهندس مجتبی یوسفی: وزیر ورزش به وعده هایش عمل نکرد/علیرغم پیگیری و اختصاص اعتبارات ورزشی درمجلس برای خوزستان وزارت ورزش هیچ اقدامی برای جذب نکرده است. مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت بی توجهی و عدم […]

انتقاد شدید نماینده اهواز از وزیر ورزش جوانان/مهندس مجتبی یوسفی: وزیر ورزش به وعده هایش عمل نکرد/علیرغم پیگیری و اختصاص اعتبارات ورزشی درمجلس برای خوزستان وزارت ورزش هیچ اقدامی برای جذب نکرده است. مهندس مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی از وزیر ورزش بابت بی توجهی و عدم تحقق وعده هایش درخصوص ورزش خوزستان انتقاد کرد.

نماینده اهواز با بیان اینکه اگر کسانی که در پروژه های استانی و شهرستانی خطا کرده اند به دستگاه قضایی معرفی می شدند، بخش زیادی از مشکلات حل می شد، تاکید کرد: وزیر ورزش به درخواست ما مبنی بر کمک به تیم استقلال ملاثانی و ولایت اهواز و همچنین ساخت یک زمین چمن به اسم خانم هاشمیه متقیان ورزشکار پارالمپیکی در شهرش ملاشیه بی توجه بوده و به وعده خود در خصوص بازسازی پیست دوچرخه سواری اهواز هنوز عمل نکرده است.

مهندس یوسفی با بیان اینکه مقرر شده بود علاوه بر ۲۰میلیاردی که بنده برای احداث سالن ۴۵۰۰ نفری اهواز اختصاص دادم آقای سجادی نیز ۲۰ میلیارد تومان برای احداث این سالن کمک کند اما اتفاقی نیفتاد، گفت: وزیر ورزش برای ۶۰ میلیارد تومانی که ما برای پروژه های استان در نظر گرفتیم باید معادل آن پول اختصاص می داد که نه تنها این کار را انجام نداد، بلکه پول خود ما را هم جذب نکرد.

مهندس یوسفی خطاب به سجادی، بیان کرد: آقای وزیر ورزش زمین های خاکی اهواز باید حفظ شوند و اگر متصرفان آن ها را گرفتتد چه باید کرد. متولی این کار وزارت ورزش است و باید فکری بیاندیشید. حق استان و ورزش خوزستان بیش از این است.

نماینده اهواز همچنین با انتقاد دوباره به وزیر ورزش، عنوان کرد: آقای سجادی در اولین سفری که نوروز ۱۴۰۱ به همراه معاونت فرهنگی خود به اهواز داشت که البته متوجه هدفش از این سفر نشدیم، آن روز به سختی و با اجبار او را به مجموعه ورزشی ۱۶ هکتاری اهواز بردم و جای سوال است که چرا وی هنوز سفری برای رسیدگی به مشکلات ورزش اهواز به این شهر که یک میلیون و هشتصد هزار نفر جمعیت دارد، نداشته است، در حالی که به خیلی از استان ها سفر داشته است.