استاندار خوزستان در دیدار با رئیس دانشگاه ملاثانی؛

ارتباط بخش‌ های اجرایی و دانشگاه‌ ها بیشتر شود/ دانشگاه‌ها خود را محدود نکنند

استاندار خوزستان گفت: ارتباط دانشگاه با بخش‌های اجرایی بسیار مهم است و باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید استفاده شود تا مشکلات را برطرف کنیم، ارتباط بخش‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید بیشتر شود و این پیوند باید در عمل شکل بگیرد. دکتر جمال فیاضی، سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان امروز شنبه ٨ […]

استاندار خوزستان گفت: ارتباط دانشگاه با بخش‌های اجرایی بسیار مهم است و باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید استفاده شود تا مشکلات را برطرف کنیم، ارتباط بخش‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید بیشتر شود و این پیوند باید در عمل شکل بگیرد.

دکتر جمال فیاضی، سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان امروز شنبه ٨ مردادماه با صادق خلیلیان. استاندار خوزستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در آغاز این دیدار استاندار خوزستان با اشاره به نقش دانشگاه‌ها در پیشرفت و توسعه کشور اظهار کرد: نقش دانشگاه‌ها در پیشرفت و توسعه کشور بسیار مهم است، اساتید به طبع آن باید این نقش را ایفا کنند.

خلیلیان با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ ها در امور اجرایی عنوان داشت : ارتباط دانشگاه با بخش‌های اجرایی بسیار مهم است و باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و اساتید استفاده شود تا مشکلات را برطرف کنیم، ارتباط بخش‌های اجرایی و دانشگاه‌ها باید بیشتر شود و این پیوند باید در عمل شکل بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه ثمره تحقیقات و علم دانشگاه‌ها باید در پیشرفت شرایط پدیدار شود، گفت: علم و دانش محدود شدنی نیست و دانشگاه‌ها خود را محدود نکنند و حرکتی رو به جلو داشته باشند.