پیش بینی ۱۴۰۱/۰۵/۰۶ اداره کل هواشناسی خوزستان

تا اواسط هفته آینده با نفوذ جریانات جنوبی و تشدید مونسون هند، شاهد افزایش رطوبت و وقوع پدیده شرجی در اکثر نقاط استان خواهیم بود. در این ایام(بویژه از روز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده) با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری و تزریق رطوبت، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش […]

تا اواسط هفته آینده با نفوذ جریانات جنوبی و تشدید مونسون هند، شاهد افزایش رطوبت و وقوع پدیده شرجی در اکثر نقاط استان خواهیم بود. در این ایام(بویژه از روز جمعه تا روز یکشنبه هفته آینده) با توجه به بالا بودن ضرایب ناپایداری و تزریق رطوبت، افزایش ابر و رگبار و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ در برخی نقاط استان بویژه در مناطق شرقی، شمال شرقی، جنوب شرقی، سیلابی شدن مسیلها در ارتفاعات استان، وزش بادهای متوسط گاهی تندبادهای لحظه ای در برخی نقاط و خیزش گردوخاک محلی بویژه در مرکز و جنوب استان دور از انتظار نیست. شمال خلیج فارس تا اواخر روز سه شنبه مواج و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

در شبانه روز گذشته بستان با ۴۶٫۹ و ایذه با ۲۴٫۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین وخنکترین نقاط گزارش شده اند.در شبانه روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۴۶٫۷ و حداقل به ۳۲ درجه سانتیگراد رسیده است.