سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز درگذشت دکتر دوایی را تسلیت گفت

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت دکتر منوچهر دوایی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در این پیام آمده است: «انا لله و انا الیه راجعون با خبر در گذشت دانشمند گران‌قدر جناب آقای دکتر منوچهر دوایی غبار غم بر چهره دانشگاه شهید چمران فرو نشست. دکتر دوایی […]

سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز در پیامی درگذشت دکتر منوچهر دوایی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز در این پیام آمده است:

«انا لله و انا الیه راجعون

با خبر در گذشت دانشمند گران‌قدر جناب آقای دکتر منوچهر دوایی غبار غم بر چهره دانشگاه شهید چمران فرو نشست. دکتر دوایی استاد برجسته، پزشک و جراح حاذق و اولین رییس دانشگاه جندی شاپور پس از پیروزی انقلاب اسلامی عمر شریف و با برکت خود را صرف خدمت به خلق خدا نمود. او در زمانی که مردم خوزستان و اهواز گرفتار بمباران و انفجار گلوله‌های توپخانه بعثیان بود، از میدان آموزش و مدیریت دانشجویان و بیمارستان‌های اهواز مجاهدانه محافظت و به درمان مردم و مجاهدان مجروح جنگ تحمیلی پرداخت. این‌جانب این ضایعه تاسف‌بار را به خانواده گرامی معظم‌له، مردم شریف خوزستان و نیز جامعه علمی و دانشگاهی دانشگاه های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز تسلیت عرض نموده و از پروردگار بزرگ رحمت واسعه و آرامش روح برایشان استدعا دارم.

علی محمد آخوندعلی
سرپرست دانشگاه شهید چمران اهواز»