دستگیری شرور سابقه دار توسط پلیس “اهواز”

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات منسجم پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “کیومرث کشوری” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی توسط یک شرور سابقه دار که اقدام به شرارت و قدرت نمایی باسلاح گرم در […]

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز از دستگیری شرور و اراذل و اوباش سابقه دار در عملیات منسجم پلیس خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “کیومرث کشوری” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره تیراندازی توسط یک شرور سابقه دار که اقدام به شرارت و قدرت نمایی باسلاح گرم در یکی ار محله های شهر اهواز می کرد، موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران کلانتری ۱۵ قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی متهم را به همراه همدستش شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی و منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی اهواز با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۳ قبضه کلاشینکف، ۳ تیغه خشاب و ۴۶ عدد فشنگ مربوط کشف شد، اظهار داشت: در بررسی بعمل آمده مشخص شد، متهم سوابق متعدد کیفری، شرارت و اخلال در نظم عمومی را در پرونده خود دارد.سرهنگ کشوری بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.