سردار حاجتی : مجموعه انتظامی افتخار مبارزه با ناهنجاری‌ها و تامین آسایش مردم را دارد

مجموعه انتظامی افتخار مبارزه با ناهنجاری‌ها و تامین آسایش مردم را دارد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با صدور پیامی از فعالیت‌های شاخص و جهادی فرمانده انتظامی استان خوزستان تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا مرادحاجتی” با صدور پیامی از فعالیت‌های شاخص و جهادی سردار “سیدمحمد صالحی” […]

مجموعه انتظامی افتخار مبارزه با ناهنجاری‌ها و تامین آسایش مردم را دارد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با صدور پیامی از فعالیت‌های شاخص و جهادی فرمانده انتظامی استان خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “عبدالرضا مرادحاجتی” با صدور پیامی از فعالیت‌های شاخص و جهادی سردار “سیدمحمد صالحی” فرمانده انتظامی استان خوزستان تقدیر کرد.

در این پیام آمده است:مجموعه انتظامی ما از بدو انقلاب تاکنون در صف اول مبارزه در حوزه‌های مختلف بوده است. از روزهای آغازین جنگ که ژاندارم‌های انقلابی خط مقدم دفاع بودند تاکنون که سنگر مبارزات اجتماعی، امنیتی، شهری و دیگر حوزه‌ها را به خوبی حفظ کرده‌اند.

از نکات حائز اهمیت در نیروهای خدوم انتظامی این است که درب شهادت همیشه به رویشان باز است. تنها یگانی که همیشه تاریخ به خاطر نوع فعالیت و ماموریت‌هایشان بی وقفه جهاد می‌کنند و به شهادت می‌رسند و افتخار مبارزه با ناهنجاری‌ها و تامین آسایش مردم را دارند، همین سربازان سبزپوش نظام در لباس پلیس هستند.

خوزستان به دلایل مختلف از استراتژیک‌ترین استان‌های مرزی کشور است که امورات پیدا و پنهان امنیتی زیادی در خود جای داده است و همیشه نیز هدف اول دشمنان برای ایجاد ناامنی بوده اما در سال‌های اخیر و به خصوص در دوره مدیریت برادر جهادی‌ام سردار “صالحی” شاهد تحولات شگرفی در انجام ماموریت‌های یگان‌های مختلف انتظامی استان بوده‌ایم.

همراهی در حوزه های مختلف دفاع مقدس، کشف اسلحه و مبارزه با قاچاق سلاح، تامین امنیت شهرها و مقابله جدی با سرقت‌ها، همچنین شناسایی ضرب العجلی قاتلین و متخلفان در اقصی نقاط استان و اقتدار مرزی از بارزترین فعالیت های نیروی انتظامی خوزستان است که جای تقدیر دارد.

اینجانب به عنوان خادم حوزه دفاع مقدس در استان خوزستان ضمن عرض خداقوت به فرماندهی، معاونین، پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه انتظامی در این استان مهم مرزی برای همه این عزیزان، توفیق بیشتر خدمت به نظام و مردم را در سایه توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرماندهی کل قوا و توسل به خون شهدا خواستارم و امیدوارم که این عزیزان با الهام از فرهنگ غنی و عاشورایی دفاع مقدس در همه زمینه ها همچون همیشه جان بر کف و مقتدر برای تامین آسایش و امنیت مردم قدم بردارند و موفق باشند.