معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منطقه ای استاندار خوزستان عید سعید غدیرخم را تبریک گفت

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منطقه ای استاندار خوزستان عید سعید غدیرخم را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منطقه ای استاندار خوزستان عید سعید غدیرخم را به مردم شریف ایران و استان خوزستان تبریک گفت. متن پیام به […]

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منطقه ای استاندار خوزستان عید سعید غدیرخم را تبریک گفت. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ی منطقه ای استاندار خوزستان عید سعید غدیرخم را به مردم شریف ایران و استان خوزستان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

غدیر، آغاز راه بلند امامت و ولایت برای ایجاد عدل و داد است، که فلسفه اصلی آن بر انسجام و اتحاد هر چه بیشتر و بهتر مسلمانان برای اجرای فرامین خداوند متعال است.

واقعه غدیر، بر امامت فردی دلالت دارد که ستون خیمه گاه دین اسلام است و در توصیف آن پیامبر اکرم می فرماید: هر کس که من مولای او هستم، علی نیز مولای اوست. مولایی که سرچشمه پایداری، پایمردی و صلابت در راه حقانیت اسلام ناب است، مولایی که در برابر کودک یتیم خود را ضعیف ترین فرد دانسته و جاه و مقام دنیوی را از پشیزی کم ارزش تر قلمداد می کند، مولایی که با بدخواهان و نااهلان روزگار با شدت برخورد و با مردمان نیکوتبار همچون برادر رفتار می کرد.

فرا رسیدن عید غدیر، روزِ ولایت و امامت را بر پیروان راستین آن امام همام تبریک عرض می نمایم. از خدای متعال برای همه مردم ایران خصوصاً خوزستانی های شریف و عزیز تندرستی و سربلندی مسئلت دارم.