استاندار خوزستان : زندگی امیرالمؤمنین تحقق آیه به آیه قرآن کریم است

زندگی امیرالمؤمنین تحقق آیه به آیه قرآن کریم است. استاندار خوزستان گفت: آن چیزی که در حکومت و زندگی حضرت علی(ع) مشاهده می‌شود، تحقق آیه به آیه قرآن کریم است.همزمان با دهه امامت و ولایت جشن عید غدیر خم امروز یکشنبه ٢۶ تیرماه با حضور مسئولان استانی و کارکنان استانداری در سالن همایش شهید هاشمی […]

زندگی امیرالمؤمنین تحقق آیه به آیه قرآن کریم است. استاندار خوزستان گفت: آن چیزی که در حکومت و زندگی حضرت علی(ع) مشاهده می‌شود، تحقق آیه به آیه قرآن کریم است.همزمان با دهه امامت و ولایت جشن عید غدیر خم امروز یکشنبه ٢۶ تیرماه با حضور مسئولان استانی و کارکنان استانداری در سالن همایش شهید هاشمی استانداری خوزستان برگزار شد.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان در ابتدای این آیین ضمن تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: تجسم آنچه که هدف ارسال پیامبران در دین اسلام است را می‌توان پس از پیامبر اکرم (ص) در سیره امیرالمؤمنین(ع) مشاهده کرد.

وی عنوان کرد: آن چیزی که در حکومت و زندگی حضرت علی(ع) مشاهده می‌شود، تحقق آیه به آیه قرآن کریم است.استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنانش پیرامون عدالت اسلامی بیان کرد: یکی از هدف پیامبران در قرآن کریم توسعه و برقراری عدالت است.

خلیلیان با بیان اینکه دولت انقلابی و مردمی آیت الله رئیسی عدالت اسلامی را در دستور کار قرار داده است، تصریح کرد: رشد اقتصادی بدون تحقق عدالت محقق نخواهد شد، هم اکنون در سراسر دنیا شاخص‌های توسعه بر مبنای توزیع عادلانه امکانات مطرح است.

وی افزود: اگر رشد اقتصادی بدون توزیع مناسب در جامعه محقق شوند، آن را رشدی بدون توسعه می‌دانند؛ بنابراین باید به دنبال توسعه اقتصادی به همراه توزیع عادلانه و درآمد باشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: خوشبختانه در طی ١٠ ماهی که از فعالیت دولت سیزدهم می‌گذرد شاهد بهبود رشد اقتصادی نسبت به گذشته هستیم.خلیلیان ابراز داشت: شاخص‌های موجود نشان می‌دهد که وضعیت اقتصادی پس از گذشت یک دهه تحریم رو به بهبودی است و تحریم‌ها اثرگذاری خود را از دست داده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد دولت‌ گذشته گفت: اگر در دوره‌ گذشته کارها بیش از اینکه با نگاه به برجام انجام می‌شد، بیشتر به ‌ظرفیت‌های داخلی توجه می‌کردند، اکنون وضعیت بهتری را داشتیم.