معاون عمرانی استاندار خوزستان: توسعه زیرساخت اربعین، نیازمند همکاری مردمی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به گرمای شدید و نیاز به وسایل برودتی، نیازمند همیاری خیرین هستیم. مهندس محمد خانچی روز شنبه ٢۵ تیرماه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های مرز چذابه، با اشاره به لزوم حضور مردم در توسعه زیرساخت اربعین حسینی اظهار کرد: امسال، با موج شدیدی از گرما در […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان گفت: با توجه به گرمای شدید و نیاز به وسایل برودتی، نیازمند همیاری خیرین هستیم. مهندس محمد خانچی روز شنبه ٢۵ تیرماه در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های مرز چذابه، با اشاره به لزوم حضور مردم در توسعه زیرساخت اربعین حسینی اظهار کرد: امسال، با موج شدیدی از گرما در موسم اربعین حسینی مواجه هستیم که می‌تواند امر خدمت‌رسانی را بسیار سخت کند.

وی افزود: با توجه به گرمای شدید، نصب سایه‌بان و مه‌پاش در محل‌های تجمع زائران حسینی و همچنین نصب سیستم‌های سرمایشی در مواکب و حسینیه‌ها، امری ضروری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان عنوان کرد: طبعاً ظرفیت‌های دولتی نیز پاسخگوی جمعیت پنج میلیون نفری زائران اباعبدالله الحسین (ع) نخواهند بود. به همین سبب، برای توسعه زیرساخت، نیازمند حضور و کمک‌رسانی مردمی و خیرین عزیز هستیم.

خانچی با تقدیر از فعالان مردمی توسعه زیرساخت خاطرنشان کرد: سال‌های پیشین نیز، با همکاری خیرین و خادمان اباعبدالله الحسین (ع) کارها به گونه‌ای پیش رفت تا بتوانیم به نحو احسن، پذیرای زائران اربعین باشیم. امسال نیز از خادمان اباعبدالله الحسین (ع) دعوت میکنیم تا در امر توسعه زیرساخت اربعین، ما را همراهی کنند.