کشف محموله لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق در اهواز

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف محموله لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان اهواز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سعید شعبان” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف محموله لوازم جانبی تلفن همراه قاچاق به ارزش ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “سعید شعبان” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز امنیت اقتصادی با کار تخصصی و کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ حامل بار قاچاق را شناسایی و طی عملیاتی آن را متوقف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از بار خودروی توقیفی تعدادی لوازم جانبی تلفن همراه (هندزفری، گلس، کاور) کشف شد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خوزستان بیان داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.