حسینی در شورای ورزش باوی : هزینه در امر ورزش ، سرمایه گذاری برای آینده است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس : هزینه در امر ورزش ، سرمایه گذاری برای آینده است. شورای اداری شهرستان باوی با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به همراه مدیران شهری در فرمانداری این شهرستان […]

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس : هزینه در امر ورزش ، سرمایه گذاری برای آینده است. شورای اداری شهرستان باوی با حضور سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی و حمید بنی تمیم سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به همراه مدیران شهری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در نشست گفت : طی هفته های آتی جلسه ای را با وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی شرایط ورزش استان و برنامه های توسعه ی آن برگزار خواهیم نمود.سید کریم حسینی بیان کرد : هزینه در امر ورزش و جوانان ، سرمایه گذاری برای آینده است و مدیران نباید نگران این موضوعات باشند .
حسینی ادامه داد : ما اعتقاد داریم یکی از راه های اصلی آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های اجتماعی جوانان و نوجوانان امر ورزش می باشد که ما هرچه در آن سرمایه گذاری نماییم قطعاً چند برابر آن به ما باز می گردد .
وی بیان کرد : ما با حضور مدیران جوان و انقلابی در دولت سیزدهم و در کنار آن مزایای شهری همچون ملاثانی افق ورزش را روشن می دانیم و این ویژگی می تواند سبب رشد و تعالی استعدادها شود.حسینی گفت : قطعاً ضعف هایی در کار وجود دارد که همگی باید تلاش کنیم آنها را به قوت تبدیل کنیم.
نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود : وجود آقای بنی تمیم در راس مدیریت ورزش و جوانان امتیاز مثبتی برای استان است و ما می توانم کارها و پیگیری ها را با ایشان تقسیم نماییم.
وی بیان کرد : طی سال گذشته نمایندگان هر کدام مبلغ پانزده میلیارد تومان را به سه شهر ویس ، ملاثانی و شیبان جهت ساخت و تکمیل زمین های ورزشی اختصاص دادند و امسال نیز این کمک انجام خواهد شد .
حسینی ادامه داد : ما به امر ورزش اعتقاد داریم و در این زمینه ساخت مکان های سرپوشیده برای خانم ها و ایجاد زمین های چمن مصنوعی برای آقایان در اولویت خواهد بود .
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود : برخی کمک ها نیز در قالب ست های ورزشی مانند میز پینگ پونگ ، فوتبال دستی ، البسه ، میز شطرنج و چمن مصنوعی به خانه های ورزش روستایی اهدا می گردد و هرکجا درخواست وجود داشته باشد ان شالله با حمایت هیات ورزش های روستایی و اداره کل ورزش و جوانان استان محدودیتی نخواهیم داشت.
وی گفت : همچنین مقرر گردیده طی هفته های آتی جلسه ای را با وزیر ورزش و جوانان جهت بررسی شرایط ورزش استان خوزستان و برنامه های توسعه ی آن برگزار نماییم.