نماینده اهواز دیدار با معاون وزیر نفت تاکید کرد ;تسریع در پرداخت عوارض آلایندگی به اهواز و سایر شهرهای حوزه انتخابیه

سید کریم حسینی در دیدار با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مطرح کرد : تسریع در پرداخت عوارض آلایندگی به اهواز و سایر شهرهای حوزه انتخابیه* سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل […]

سید کریم حسینی در دیدار با معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران مطرح کرد : تسریع در پرداخت عوارض آلایندگی به اهواز و سایر شهرهای حوزه انتخابیه*

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با محسن خجسته مهر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران دیدار و گفت و گو کرد.
حسینی در خصوص این نشست بیان داشت : در این جلسه چند موضوع مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت که یکی از آنان در خصوص پرداخت عوارض آلایندگی به اهواز و سایر شهرهای حوزه انتخابیه بود .
وی گفت : موضوع دیگر بهسازی محیط های درون شهری بخصوص آنهایی که اطراف مناطق نفتی هستند تا مکانی برای تفریح و استفاده عموم مردم ایجاد شود.
نماینده مردم اهواز ، باوی حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئله دیگر آسفالت راه های روستایی خصوصاً در مناطقی که تاسیسات نفتی وجود دارد که پیشتر نیز پیگیر آن بودیم .
حسینی اضافه کرد: در پایان این نشست معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران قول مساعد جهت انجام این درخواست ها را دادند و مقرر گردید به سرعت برآورد هزینه های این پروژه ها انجام بگیرد .