سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اهواز معارفه شد

آیین معارفه آریا ارزانی بیرگانی سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اهواز، روز دوشنبه‌ با حضور مسعود فلاحی فرماندار اهواز، صالحی معاون سیاسی و اجتماعی، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و تعدادی از مدیران و کارشناسان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در […]

آیین معارفه آریا ارزانی بیرگانی سرپرست جدید معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اهواز، روز دوشنبه‌ با حضور مسعود فلاحی فرماندار اهواز، صالحی معاون سیاسی و اجتماعی، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و تعدادی از مدیران و کارشناسان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان اهواز، فرماندار اهواز در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کیامرث زنگنه بندانی معاون سابق برنامه ریزی در این مدت، انتصاب آریا ارزانی بیرگانی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری را به وی تبریک گفت.

مسعود فلاحی افزود: کمیته برنامه ریزی، شورای کشاورزی، قرارگاه عملیاتی ستاد مدیریت و کنترل بیماری کرونا، شورای اشتغال، شورای اداری، ستاد تنظیم بازار، کارگره گندم، آرد و نان از جمله جلسات حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری است که باید به صورت مستمر برگزار و مصوبات این جلسات با جدیت پیگیری و اجرا شوند.

ارزانی بیرگانی در حکمی از سوی صادق خلیلیان استاندار خوزستان به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری اهواز منصوب شد.

ارزانی بیرگانی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی است و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان های باوی و رامهرمز، و کارشناس ارشد ادارات بازرگانی داخلی و خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از جمله سوابق وی می باشد.