فرماندار اهواز : مشکلات ساکنین ساختمان عدالت ۲ منطقه ۳۰۰ دستگاه با جدیت در حال رفع شدن است

*فرماندار اهواز: مشکلات ساکنین ساختمان عدالت ۲ منطقه ۳۰۰ دستگاه با جدیت در حال رفع شدن است. فرماندار شهرستان اهواز با اشاره به موظف شدن مالک جهت تامین منازل به صورت رهن و همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی  گفت: مشکلات ساکنان این مجتمع مسکونی با جدیت در حال رفع شدن است. به گزارش روابط […]

*فرماندار اهواز: مشکلات ساکنین ساختمان عدالت ۲ منطقه ۳۰۰ دستگاه با جدیت در حال رفع شدن است. فرماندار شهرستان اهواز با اشاره به موظف شدن مالک جهت تامین منازل به صورت رهن و همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی  گفت: مشکلات ساکنان این مجتمع مسکونی با جدیت در حال رفع شدن است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، مسعود فلاحی روز یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تامین امکانات اولیه اسکان ساکنان این ساختمان انجام شده است‌.

وی با بیان اینکه ساکنان این مجتمع مسکونی در یک مدرسه اسکان داده شدند، ادامه داد: در نشست مدیریت بحران که از ساعت ۲۳ جمعه شب تا ساعت ۵ بامداد شنبه با حضور مسئولان ادارات،نهادها و دستگاه های اجرایی در دادگستری برگزار شد، مشکلات ساکنان این خانوارها پیگیری شد و تلاش بر این است تا هر چه سریعتر مشکلات آنها به طور کامل رفع شود.

ساختمان “عدالت ۲” در منطقه ۳۰۰ دستگاه ساختمان ۱۵۴ واحدی، تعاونی مسکن ابوذر است که احداث آن قبل از سال ۹۰ آغاز شده بود و همچنان نیمه تمام است.