با ۲۱ روز تاخیر حقوق پرداخت شد؛ بالا گرفتن نارضایتی و اعتراض پرسنل شهرداری اهواز از کاهش حقوق و مزایا

بالاخره با پیگیری رسانه ها و افزایش نارضایتی ها در میان پرسنل، شهرداری اهواز حقوق اردیبهشت را پرداخت کرد. اما نکته ای که باعث بالاگرفتن نارضایتی و اعتراض پرسنل شده کاهش مزایای آنهاست که به گفته آنها از سال ۷۰ تاکنون بی سابقه بوده است. برخی پرسنل امروز با خبرنگار ما تماس گرفتند و مصرانه […]

بالاخره با پیگیری رسانه ها و افزایش نارضایتی ها در میان پرسنل، شهرداری اهواز حقوق اردیبهشت را پرداخت کرد. اما نکته ای که باعث بالاگرفتن نارضایتی و اعتراض پرسنل شده کاهش مزایای آنهاست که به گفته آنها از سال ۷۰ تاکنون بی سابقه بوده است. برخی پرسنل امروز با خبرنگار ما تماس گرفتند و مصرانه می خواستند تا صدایشان رسانه ای شود.
یکی از آنها گفته است بعد از اعتراضات قبلی و تجمعی که برگزار شد به نا قول دادند افزایش حقوق و مزایای بطور کامل اِعمال می شود و کاهشی صورت نخواهد گرفت اما امروز که حقوق را واریز کردند متوجه شدیم مزایای پرسنلی را کمتر از سال های قبل محاسبه کردند و عملا حتی نصف افزایشی که شورای عالی کار تصویب کرد به حقوق و مزایای ما اضافه نشد.
یکی از دیگر کارکنان شهرداری هم به خبرنگار ما گفت: چرا اعضای شورای شهر سکوت کرده و از حق پرسنل دفاع نمی کنند. شما بیایید فیش های پارسال و امسال ما را مقایسه کنید و ببینید چقدر از حق قانونی مان کمتر می گیریم. از همان اول که گفتند و اصرار کردند مزایای را به روش دیگری حساب کنند می دانستیم که قرار است جه اتفاقی می افتد اما همواره به ما می گفتند صبر کنید تادحقوق واریز شود و حالا مشخص شده که چه اتفاقی افتاده.
وی هم از رئیس و اعضای شورا خواسته جلوی اجحاف در حق کارکنان شهرداری را بگیرند.
یکی از شهرداران اسبق هم به خبرنگار ما گفت: در آن زمان ما همیشه سعی می کردیم نه تنها حقوق و مزایای پرسنل را کم نکنیم بلکه آن رادافزایش هم بدهیم و الان هم انتظار هست مسئولان شهرداری رضایت پرسنل که سرمایه های شهرداری اند را حفظ کنند و امیدوارم هستم که انشاءالله تجدیدنظر لازم در این خصوص را انجام بدهند.