آیت الله حیدری بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی کوی ملاشیه اهواز تاکید کرد

 آیت الله حیدری تسریع در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی کوی ملاشیه اهواز را خواستار شد.نشست بررسی راهکارهای رفع مشکلات منطقه ملاشیه اهواز با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگانی از شرکت آب و فاضلاب اهواز، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، بسیج، مسئولین دفتر تسهیل‌گری کوی ملاشیه و جمعی […]

 آیت الله حیدری تسریع در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی کوی ملاشیه اهواز را خواستار شد.نشست بررسی راهکارهای رفع مشکلات منطقه ملاشیه اهواز با حضور آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگانی از شرکت آب و فاضلاب اهواز، نیروی انتظامی، آموزش و پرورش، بسیج، مسئولین دفتر تسهیل‌گری کوی ملاشیه و جمعی از بزرگان و معتمدین منطقه در دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی کوی ملاشیه برگزار شد.

در این جلسه آیت الله حیدری ضمن تشکر از مسئولین دفتر تسهیل‌گری کوی ملاشیه برای جهت بررسی و تدوین مسائل و معضلات منطقه، بر قابل حل بودن این موضوعات در درون استان، توجه ویژه مسئولین به این منطقه و همچنین تسریع در اجرای طرح‌های محرومیت زدایی را خواستار شد.

در ادامه آیت الله حیدری در بازدید میدانی از منطقه پای صحبت جمعی از اهالی کوی ملاشیه نشست. آنها عمده مشکلات مردم را ناکافی بودن امنیت و گشت‌های انتظامی، مشکل اسناد مالکیتی منازل، مشکلات شبکه فاضلاب، پایین بودن کیفیت و فشار آب منطقه، کمبود مدرسه و فضای آموزشی، فرسودگی مدارس و نبود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در منطقه عنوان کردند.

آیت الله حیدری نیز در تماس تلفنی با مسئولین استانی، حل مشکلات منطقه و درخواست‌های مردم ملاشیه را خواستار شد و همچنین از مسئولان حاضر در محل نیز خواست که اجرای طرح های مصوب برای منطقه سرعت بیشتری پیدا کند.

گفتنی است اولین جلسه شناسایی و رفع مشکلات منطقه ملاشیه اهواز با حضور اهالی ملاشیه و مسئول دفتر تسهیل‌گری و توسعه محلی کوی ملاشیه اهواز، هفته گذشته در دفتر آیت الله دکتر محسن حیدری، نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری برگزار شده بود.