اجتماع «سرود سلام فرمانده» در اهواز به تعویق افتاد

اجتماع «سرود سلام فرمانده» در اهواز به زمان دیگری موکول شد. براساس اعلام ستاد برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان خوزستان، اجرای مراسم اجتماع دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها(سرود سلام فرمانده) به دلیل حضور عوامل اجرایی در خدمت‌رسانی به حادثه متروپل آبادان به تعویق افتاد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است: […]

اجتماع «سرود سلام فرمانده» در اهواز به زمان دیگری موکول شد. براساس اعلام ستاد برگزاری جشن‌های مردمی و بین‌المللی زیر سایه خورشید در استان خوزستان، اجرای مراسم اجتماع دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها(سرود سلام فرمانده) به دلیل حضور عوامل اجرایی در خدمت‌رسانی به حادثه متروپل آبادان به تعویق افتاد. متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

عاشقان امام زمان(عج) خوزستان

مردم شریف و ولایی شهرستان اهواز

سلام علیکم

ضمن تشکر از همه سربازان دهه هشتادی و دهه نودی امام عصر(عج) خوزستان قهرمان و والدین عزیزتان بابت استقبال با شکوهی که موجب پدید آمدن بزرگترین اجتماع خودجوش مردمی استان شده بود.همانطور که مطلع هستید مکان اجرای برنامه ابتدا حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی تدارک دیده شده بود، لیکن باتوجه به درخواست ۲۰ هزار نفری صورت گرفته در سامانه، مکان بزرگتری را مورد نظر و انتخاب قرار دادیم که بر اساس برآوردها حدودا ششصد نفر عوامل اجرایی می‌طلبید و در این بین به دلیل حضور بخشی از عوامل اصلی اجرایی برنامه در خدمت‌رسانی به حادثه متروپل آبادان که اولویت اول همه مسئولین و آحاد جامعه است، جهت اجرای یک برنامه با کیفیت‌تر و قوی‌تر مراسم را تا تعیین زمان و مکان مناسب‌تر به تعویق انداختیم.»