همه ی ایران صاحب عزا است

اما مردم مظلوم زجرکشیده خوزستان ، و مردم داغدیده آبادانِ همیشه سربلند و فراموش شده ، درد و زخم و عزایشان غیر قابل وصف است . داغِ سینما رکس آبادان و داغِ نقمت ِجنگ ِ خانمانسوز هنوز هم همراه مردم شریف آبادان است و حالا داغِ بی تدبیری ، و نتیجه ی رفیق بازی و […]

اما مردم مظلوم زجرکشیده خوزستان ، و مردم داغدیده آبادانِ همیشه سربلند و فراموش شده ، درد و زخم و عزایشان غیر قابل وصف است .

داغِ سینما رکس آبادان و داغِ نقمت ِجنگ ِ خانمانسوز هنوز هم همراه مردم شریف آبادان است و حالا داغِ بی تدبیری ، و نتیجه ی رفیق بازی و رشوه گیری و اهمالِ قانون ، عوام فریبی و حاکمیت زر و زور و تزویر در خوزستان نمایان شد .

مرکزنشینان چپ و راست ، اصلاح طلب و اصول گرا و اعتدال طلب و افراطی ، بیش و کم ، در بحران های خوزستان و عقب نگه داشتن خوزستان دخیل اند . همه در برابر اقوام و مردم خوزستان شرمساریم .

محدود کردن آزادی های مشروع مدنی ، محدود کردن منتقدان و روزنامه نگارانِ غیروابسته به رانت و پول های کثیف ِ پیمانکاران و همراهی برخی مسولان در لابی گری و کارچاق کنی برای پیمانکاران ، و نتیجه چشم پوشی یا ندیدن مسائل اصلی در استان خوزستان توسط نهادهای ذیریط را امروز باید دید .

همه کسانی که صدای منتقدان را نشنیدند و نخواندند ، اما از سازندگان متروپل حمایت کردند و یا در برخورد با تخلف به هر بهانه ای سکوت کردند و از امثال عبدالباقی ها حمایت کردند باید امروز پاسخگوی خیانت ها ، اهمال ها و ترک فعل هایشان باشند .مسولان قدر مردم شریف و نجیب و مرزداران ِ فداکار خوزستان را بدانند و از قهر خدا و مردم ، خود را دور کنند.

محمد کیانوش راد
نماینده مردم اهواز
در مجلس شورای اسلامی ( مجلس ششم )