پیام همدردی حزب اتحاد ملت شعبه خوزستان با خانواده های جان باختگان حادثه متروپل آبادان

درپی حادثه برج متروپل و کشته و زخمی شدن دهها تن از شهروندان آبادانی ،حزب اتحاد ملت شعبه خوزستان با انتشار پیام تسلیتی با خانواده های جان باختگان حادثه متروپل ابراز همدردی و خواهان شناسایی مسببین و اهمالگران و برخورد قانونی با آنها شد. متن بیانیه به شرح زیر است : بسم الله الرحمن الرحیم […]

درپی حادثه برج متروپل و کشته و زخمی شدن دهها تن از شهروندان آبادانی ،حزب اتحاد ملت شعبه خوزستان با انتشار پیام تسلیتی با خانواده های جان باختگان حادثه متروپل ابراز همدردی و خواهان شناسایی مسببین و اهمالگران و برخورد قانونی با آنها شد. متن بیانیه به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تالم بار و غم انگیز فروریختن ساختمان متروپل در آبادان به جان باختن و مجروح شدن عده ای از هم وطنان عزیز منجر شده و همه کشور به ویژه استان خوزستان را بشدت تحت تاثیر قرار داده و در ماتم فرو برده است . ضمن عرض تسلیت و هم دردی با بازماندگان حادثه دیدگان سقوط برج مذکور، انتظار آن می رود تا کارگزاران اداره استان ، برای جبران ضرر و زیان پیش آمده اقدام عاجل بعمل اورند و همچنین در شناسایی مسببین و اهمالگران وقوع حادثه سقوط برج متروپل، از هرگونه اقدامی فروگذاری نکرده و چشم پوشی نکنند .

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی – شعبه خوزستان