موسوی فرد : برای حرکتی انقلابی در آموزش و پرورش، برنامه‌ریزی شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در حوزه آموزش و پرورش گفت: از هم‌اکنون برنامه‌ریزی انجام شود تا با اهتمام معلمان، بتوانیم حرکتی انقلابی در آموزش و پرورش داشته باشیم و شاهد رشد و تعالی مسائل آموزشی در استان خوزستان باشیم.حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در آیین گرامیداشت جلوه‌های ویژه […]

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی در حوزه آموزش و پرورش گفت: از هم‌اکنون برنامه‌ریزی انجام شود تا با اهتمام معلمان، بتوانیم حرکتی انقلابی در آموزش و پرورش داشته باشیم و شاهد رشد و تعالی مسائل آموزشی در استان خوزستان باشیم.حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در آیین گرامیداشت جلوه‌های ویژه معلمی خوزستان که امروز (۱۷ اردیبهشت‌ماه) برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: جهاد تبیین که رهبری درباره آن فرمودند فریضه است و این فریضه، فوری، قطعی و عینی است؛ تبیین کردن وظیفه همه ما است.

وی ادامه داد: در خصوص وقایعی که اکنون در کشور شاهد آن هستیم وظیفه ما است که تبیین کنیم. در دولت نهم وقتی قرار بود یارانه‌ها پرداخت شود از خیلی قبل برنامه‌ریزی انجام شد و از تاثیرگذاران دعوت شد و توجیه انجام شد.نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: با معاون اول رئیس جمهور هم صحبت کردم و گفتم که اگر هر طرحی دارید، مردم را توجیه و آماده کنید و به مردم شوک وارد نکنید. لذا خواهش دارم جلسه‌ای نیز با معلمان برگزار شود و درباره مسائلی که در استان می‌گذرد صحبت شود.موسوی‌فرد با بیان اینکه ارز ۴۲۰۰ تومانی چه نگه داشته شود چه حذف شود حکم پوست موز را دارد، افزود: این وضعیت تنها به ما اختصاص ندارد؛ بله قبول دارم گرانی وجود دارد اما اختصاص به ما ندارد. کشور ترکیه در حال حاضر تورم ۷۰ درصدی را تجربه می‌کند. در آلمان و انگلیس نیز وضعیت به این شکل است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در شرایط فعلی اول خودمان باید توجیه شویم و بعد دیگران را توجیه کنیم.وی با بیان اینکه ما یک ماموریت داریم و آن هم معرفت نفس است و خداوند متعال هشت قسم یاد می‌کند، افزود: این دولت، دولت فرد خاصی نیست. از اول انقلاب نوید دولت انقلابی جوان و مردمی داده شد، نکند خدایی ناخواسته این فرصت بسوزد و کار انجام نشود. حداقل در بحث آموزش و پرورش، به گونه‌ای نباشد که مدیرکل بعدی بیاید و بگوید که رتبه ۳۲ را داریم. از هم‌اکنون برنامه‌ریزی انجام شود تا با اهتمام معلمان، بتوانیم حرکتی انقلابی در آموزش و پرورش داشته باشیم و شاهد رشد و تعالی مسائل آموزشی در استان خوزستان باشیم.