آئین تجلیل از کارگران نمونه برق اهواز بمناسبت روز جهانی کار و کارگربرگزار شد

آئین تجلیل از کارگران نمونه برق اهواز بمناسبت روز جهانی کار و کارگربرگزار شد . مدیرعامل برق اهوازگفت: کارگران عامل رشد، سازندگی و پیشرفت هستند و با توجه به گستردگی استفاده از برق در زندگی،کارگران فعال دراین صنعت چرخانندگان آسایش حیات و زندگی می باشند. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل […]

آئین تجلیل از کارگران نمونه برق اهواز بمناسبت روز جهانی کار و کارگربرگزار شد . مدیرعامل برق اهوازگفت: کارگران عامل رشد، سازندگی و پیشرفت هستند و با توجه به گستردگی استفاده از برق در زندگی،کارگران فعال دراین صنعت چرخانندگان آسایش حیات و زندگی می باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز مدیرعامل این شرکت در مراسم روزجهانی کار و کارگر و صنعت برق که در امور نگهداری و تعمیرات شبکه برق فشار متوسط غرب اهواز برگزار شد گفت: کارگران عامل رشد و سازندگی و پیشرفت جوامع هستند و با توجه به گستردگی استفاده از برق در زندگی،کارگران فعال دراین صنعت چرخانندگان آسایش حیات و زندگی می باشند.

عبدالحمیدعباس شیاری با تبریک روز جهانی کارگر و صنعت برق گفت:کارگر به قشر خاصی از مردم اتلاق نمی شود بلکه هرکسی که در مقابل رنج و زحمت و کار شرافتمندانه امرار معاش می کند کارگر است با این تعریف همه ما کارگرهستیم و برای پیشرفت و ترقی ایران اسلامی در هر بخشی که هستیم باید در کنار هم تلاش کنیم.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق اهواز به عنوان یک شرکت خدماتی با لایه های مختلف اجتماع ارتباط دارد و بدلیل فراگیر بودن نیاز به برق در همه بخشهای زندگی خصوصا در این منطقه خاص آب و هوائی باجمعیت زیاد و صنایع بزرگ که برق حکم اکسیژن را دارد، تلاش و مجاهدت یکایک شما عزیزان عامل تامین برق کیفی و پایدار و در نهایت رضایتمندی شهروندان اهوازی است.

مدیرعامل برق اهوازخاطرنشان کرد: تقدیر ازکارگران و تلاشگران صنعت برق محدود به یک روز خاص نیست بلکه تمام روزهای سال روز کارگر است زیرا خدمات ارائه شده در مجموعه ما محدود به روز و ساعت خاصی نیست و در تمام طول شبانه روز و در کل سال ادامه داردو بنده همواره سپاسگزار همکارانم هستم که برای رفاه وآسایش مردم و کمک به تامین برق حهت صنایع و صاحبان کسب و کار و سایر بخشهای جامعه تلاش می کنند.

شیاری با اشاره به ضرورت توجه به عبور موفق از پیک تابستان تصریح کرد: تغییرات اقلیمی و عدم آورد مناسب ذخیره آبی نیروگاههای برقابی، باعث عدم توازن در تولید و مصرف برق شده و با افزایش گرما طی ماههای آتی تابستان سختی را پیش رو خواهیم داشت که عبور موفق از آن و تامین رفاه حال شهروندان نیازمند همفکری و همدلی همه عزیزان مجموعه برق اهواز و برقراری ارتباط سازنده و اطلاع رسانی مناسب به شهروندان دارد.
در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس از تعدادی از کارگران نمونه برق اهواز تقدیر به عمل آمد.