گرد و خاک هم مانع مشارکت گسترده مردم اهواز در راهپیمایی روز قدس نشد

مردم انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان همچون مردم دیگر نقاط کشور حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته اند.راهپیمایی روز جهانی قدس، با حضور پرشور مردم روزه‌دار اهواز از مقابل مسجد آیت‌الله جزایری در خیابان امام با سردادن شعارهای انقلابی و حماسی آغاز و تا مصلی نماز جمعه برگزار شد. در حالی که مرکز […]

مردم انقلابی و همیشه در صحنه خوزستان همچون مردم دیگر نقاط کشور حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته اند.راهپیمایی روز جهانی قدس، با حضور پرشور مردم روزه‌دار اهواز از مقابل مسجد آیت‌الله جزایری در خیابان امام با سردادن شعارهای انقلابی و حماسی آغاز و تا مصلی نماز جمعه برگزار شد.

در حالی که مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان با پیش‌بینی خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا، هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود و از اواخر شب گذشته نیز شرایط جوی اهواز نامساعد شده بود اما این موضوع نتوانست مانع حضور پرشور مردم اهواز در راهپیمایی روز قدس گردد.این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت پیاده‌روی در حال برگزاری است.

استاندار ، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه های اجرایی در استان خوزستان نیز در این مراسم حضور دارند.از نکات جالب تجمع حماسی روز جهانی قدس ۱۴۰۱ در اهواز، حضور پررنگ تمامی اقشار مردم و همچنین از کودک و نوجوان گرفته تا افراد مُس است.

برنامه‌های گوناگونی برای راهپیمایی روز جهانی قدس در نظر گرفته شده است که در طول مسیر اجرا می‌شود؛ توزیع اقلام فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع برای کودکان و نوجوانان برای طول مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز در نظر گرفته شده است.

این راهپیمایی هماهنگ با سراسر کشور در اهواز برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین با شعارهای استکبارستیزانه همراه است.

مسیر راهپیمایی روز قدس در اهواز تا مصلی امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.