آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۱۱ روستای فاقد آب غیزانیه اهواز

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۱۱ روستای فاقد آب بخش غیزانیه اهواز عصر دوشنبه با حضور مسعود فلاحی فرماندار اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در ایستگاه تقویت فشار نزهه آغاز شد. فرماندار اهواز در این آیین در […]

عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۱۱ روستای فاقد آب بخش غیزانیه اهواز عصر دوشنبه با حضور مسعود فلاحی فرماندار اهواز، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی در ایستگاه تقویت فشار نزهه آغاز شد.

فرماندار اهواز در این آیین در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این طرح در قالب طرح محرومیت زدایی قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) با همکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان، سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان و نظارت و پیگیری فرمانداری اهواز و بخشداری غیزانیه در مدت سه ماه اجرا می شود،افزود: شعیمیط مندیل، مسلمیه، ام الدیای یک، حلوه جامع، عین المجبل، یربیعه، طویله سید جعفر، طویله کواکب، طویله یباره، طویله بزرگ و بتره( ساختمان) روستاهایی هستند که عملیات اجرایی این طرح آبرسانی امروز آغاز شد.

مسعود فلاحی با بیان اینکه ۴۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع در این طرح اجرا می شود، ادامه داد: آبرسانی به این روستاها به وسیله تانکرهای آبرسانی انجام می شود که تلاش بر این است این طرح در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد تا این روستاییان تحت پوشش شبکه آبرسانی قرارگیرند.

فرماندار اهواز در پایان گفت: آبرسانی به روستاهای بخش غیزانیه مطالبه مهم مردم این منطقه است که پیش از این نشست هایی در این خصوص برگزار شد و با اجرای این طرح روستای فاقد آب در این بخش باقی نخواهد ماند.