امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند

امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند. فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “سید محمد صالحی” در مراسم تشییع شهید والا مقام “مصطفی رفیع زاده” اظهار […]

امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند. فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: امنیت کشور مدیون ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردانی است که از جان خود برای مردم گذشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سردار “سید محمد صالحی” در مراسم تشییع شهید والا مقام “مصطفی رفیع زاده” اظهار داشت: شهادت برادر همرزم، همکار عزیزمان مجاهد فی سبیل الله شهید استواریکم “مصطفی رفیع زاده” که روز گذشته در درگیری با سارقان و اشرار مسلح در شهرستان ماهشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به ساحت مقدس آقا و مولایمان امام عصر (عج)، فرماندهی معظم و معزز کل قوا امام خامنه‌ای عزیز، مردم خوب و شریف که با زبان روزه تشرف آوردید و کارکنان نیروی انتظامی، خانواده این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: این اولین باری نیست که نیروی انتظامی شهدای گرانقدری را در راه امنیت کشور عزیزمان و برای آسایش و آرامش مردم تقدیم می کند و آخرین بار هم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: در سال گذشته ۶ نفر از کارکنان فرماندهی انتظامی استان خوزستان که یکی از آنها شهید “ضرغام پرست” جمعی فرماندهی انتظامی شهرستان ماهشهر بود که لباس شهادت پوشید و آسمانی شد.

وی عنوان داشت: امنیتی که در کشور و استان خوزستان شاهد هستیم مدیون ایثارگری‌ها، جانفشانی‌ها و مجاهدت همین دلاور مردانی است که با غیرت دینی و شهامت و شجاعت از همه چیز خود گذشتند و جان عزیز خود را تقدیم کردند تا مردم خوب و عزیزمان در امنیت آسایش و آرامش باشند.

سردار صالحی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: پیام پلیس به مخلان نظم و امنیت، عوامل ناامنی، سارقان مسلح، اشرار و کسانی که بخواهند به هر نحوی از انحاء خدشه‌ای به امنیت وارد کنند پلیس با استفاده از تمامی ظرفیت‌های قانونی، حمایت و پشتیبانی از دستگاه محترم قضائی با عوامل ناامنی و مخلان نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهد کرد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان خاطرنشان کرد: خواسته ما از دستگاه قضائی در این‌گونه موارد تسریع در صدور و اجرای حکم در محل باشد تا درس عبرتی برای سایرین باشد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان بیان داشت: نیروی انتظامی کماکان با تمام قدرت و قوا در راه تامین امنیت مردم خوب و عزیز استان خوزستان تلاش خواهد کرد و در این راه از هیچ کوشش و مجاهدتی فروگذار نخواهد کرد و گواه صحبت‌های من شهدای گرانقدری هستند که هر روز از مرز تا مرکز تقدیم امنیت مردم عزیزمان می کنند.