محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعلام شد. رئیس پلیس راه استان خوزستان از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین اعلام شد. رئیس پلیس راه استان خوزستان از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور به منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “رضا دولتشاهی” با اعلام این خبر اظهار داشت: به‌منظور ایجاد نظم و امنیت ترافیکی مطلوب در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه سال جاری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور محورهای مواصلاتی استان شرح زیر اعمال خواهد شد.

او بیان داشت: محدودیت‌های کلی از قبیل عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزاد راه‌ها و بزرگراه‌های استان و سایر نقاط کشور و همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثنا حاملان مواد سوختی، بهداشتی، کالای اساسی و دارای مجوز در ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۱ در کلیه محورهای برون شهری استان و کشورممنوع می باشد.

رئیس پلیس راه استان خوزستان به محدودیت‌های محمولات ترافیکی اشاره کرد و گفت: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز جمعه مورخه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ تا ساعت ۷ صبح روز دوشنبه مورخه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ممنوع می باشد.

سرهنگ دولتشاهی با تاکید بر اینکه صدور مجوز عبور برای خودروهای ترافیکی تا ۱۴ فروردین ممنوع می‌باشد، بیان داشت: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی تا ساعت ۷ صبح روز یک شنبه مورخه ۱۴ فروردین سال ۱۴۰۱ ممنوع می‌باشد.