دستگیری جاعل عناوین دولتی و نمایندگی مجلس توسط اداره کل اطلاعات خوزستان

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان جاعل مناصب دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط اداره کل اطلاعات خوزستان دستگیر شد. براساس این گزارش، متهم با جعل عناوین مناصب دولتی و حاکمیتی و با سوء‌استفاده نمودن از جایگاه حقوقی آنها و برقراری ارتباط ناسالم با پیمانکاران […]

با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خوزستان جاعل مناصب دولتی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی توسط اداره کل اطلاعات خوزستان دستگیر شد.

براساس این گزارش، متهم با جعل عناوین مناصب دولتی و حاکمیتی و با سوء‌استفاده نمودن از جایگاه حقوقی آنها و برقراری ارتباط ناسالم با پیمانکاران اقدام به تهدید، کلاهبرداری و اخاذی مبالغ بسیاری از آنها نموده است؛ با اقدامات صورت گرفته متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دستگیر و از تداوم فعالیت مجرمانه‌ وی ممانعت به‌عمل آمد.

اداره کل اطلاعات خوزستان ضمن تشکر از مردم ولایتمدار استان خوزستان اعلام می دارد در صورت مشاهده هرگونه جعل عنوان مناصب دولتی و سوء استفاده از جایگاه مدیران و مسئولین کشوری و استانی، مراتب را از طریق شماره تماس ۱۱۳ به ستاد خبری وزارت اطلاعات اطلاع رسانی نمایند.