سارقان مسلح و عاملان تیراندازی به یک دستگاه خودروی وانت پراید در شوش دستگیر شدند

سارقان مسلح و عاملان تیراندازی به یک دستگاه خودروی وانت پراید در شوش دستگیر شدند.سرهنگ یاری زاده از دستگیری باند ۴ نفره سارقان مسلح که چندی پیش به یک دستگاه وانت پراید تیراندازی کرده بودند خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ روح الله یاری زاده در بیان جزئیات خبر گفت: در اجرای […]

سارقان مسلح و عاملان تیراندازی به یک دستگاه خودروی وانت پراید در شوش دستگیر شدند.سرهنگ یاری زاده از دستگیری باند ۴ نفره سارقان مسلح که چندی پیش به یک دستگاه وانت پراید تیراندازی کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ روح الله یاری زاده در بیان جزئیات خبر گفت: در اجرای تدابیر فرمانده انتظامی استان در جهت طرح مبارزه با جرائم خشن وسرقت های مسلحانه، موضوع در دستور کارعوامل تخصصی پلیس آگاهی و عوامل انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی، احدی از سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی متهم را دستگیر و از مخفیگاه آن دو محموله سرقتی شامل: انواع پوشاک مربوط به سرقت از خودروهای عبوری در محور اصلی در شب های گذشته ، ونیز یک دستگاه خودروی وانت مزدامورد استفاده سارقین در سرقت ها کشف شد.

فرمانده انتظامی شوش افزود: در ادامه طی عملیاتهای منسجم سه نفر از همدستان متهم در مخفیگاه های خود دستگیر، یکدستگاه خودروی سمند نقره ایی مسروقه شب گذشته و یکدستگاه موتور سیکلت ارکان مخدوش ویک دستگاه خودروی سمند سرقتی دیگر و مقدار زیادی از اموال مسروقه نیز کشف شد.

سرهنگ یاری زاده بابیان اینکه متهمان درتحقیات پلیس به تیراندازی یک دستگاه خودروی وانت پراید اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.